Annons:
Etikettuppfödning-avel-valpning
Läst 5142 ggr
__Ella__
1/14/17, 4:44 PM

Jack russel terrier uppfödare

Hej

Jag undra ifall ni vet någon bra uppfödare som föder upp släthårig jack russel?

Jag har förälskat mig i rasen och lite extra i den släthåriga, har läst på ett länge om jack russel och vet vad det innebär att ha en jack russel har även träffat flera stycken. 

Och har nu bestämt mig att om jag hittar en bra uppfödare och klickar med nån valp så kommer jag köpa en. 

Så jag undra om ni vet nån som föder upp släthårig?

Annons:
m2studio
3/20/17, 10:57 PM
#1

Jag har en som familjen är mycket speciell. Du kan få uppfödare telefon och för din info måste jag säga den här familjen (hundarna menar jag) är oerhört lugna och inte är som andra i Raset. Dem biter ej på saker, springer ej som andra och är mycket intelligenta som dem andra, fast dem är dubbel dyrare än andra vanliga som andra uppfödare säljer. Priset är mellan 6000 - 14000 för vanliga och den här familjen är mellan 14000-21000 kr, dem är alltid förbokad två kulle framåt. 

Jag skickar telefonen mellan oss om du är intresserad för att jag vet ej om det motsäger sidans regler.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

m2studio
3/20/17, 11:00 PM
#2

Jag glömde skriva att om man vill se en Jack Russel verkliga sidan, kan komma fram, ex, det går ej att stoppa honom när han ser en Hare eller vilt, det går aldrig slut om han ser en boll att leka med dig, gränsen bort glömmas, men han är så lugnt hemma som man inte kan tro att han är full frisk och är en jack Russel.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

larsson_alva
4/10/17, 12:04 PM
#3

Kolla upp Piddelinjen! Jag köpte min släthåriga Jack Russell därifrån för bara ett par månader sedan. Ilse, som har hand om kenneln, lägger upp löpande annonser på blocket. Det är bara att höra av sig till henne om man är intresserad.

Erik B 78
5/2/17, 9:21 PM
#4

Hej! är också på jakt efter släthårig jack russel, tacksam för tipps på uppfödare!

Cederström
5/5/17, 6:43 PM
#5

Ingen som funderar på en underbar Dandie Dinmont terrier istället?

m2studio
5/6/17, 1:45 PM
#6

#4 av: Erik B 78 

#0 av: __Ella__

Nu lämnar jag uppfödares telefonnummer i privat PM. Ni kan frågan henne själva och vidare befordra hennes nummer om ni vill till andra också.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
Upp till toppen
Annons: