Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikett: sjukdomar-hälsa
Läst 1550 ggr
[tk1971]
4

Idag dog min hund.

Min jackis blev tröttare och tröttare, så vi tog henne till veterinären idag. Blodprovet visade på extremt höga levervärden, så det gjordes ett ultraljud som visade på tumörer i levern. Och det går ju tyvärr inte att göra nåt åt, så vi var tvungna att ta det fruktansvärt jobbiga beslutet att låta henne somna in. Och det var precis vad hon gjorde. Hon fick lugnande medel som hon blev trött av, och därefter ett annat medel som stannade hjärtat. Allt gick så stilla och lugnt till. Men saknaden är enorm. Jag tror inte jag fattat än att hon aldrig mer kommer hem. Allt hemma påminner om henne. Vilken hemsk dag…

Stephanie
0

*kraaaaam*

Jag vet hur det är 😕 Idag är det tre veckor sedan vår gamla fina Moa fick somna in. 11,5 år blev hon, och vi har haft henne sedan hon var valp. Jag har fortfarande inte riktigt förstått att jag aldrig kommer få träffa henne igen. Det är helt obegripligt… 😭 Men på något vänster så går man vidare… Man får försöka tänka på de fina minnen man har, tänka på att de har det bra där dom är nu, och samtidigt acceptera sorgen.

Jag hängde upp en syrenkvist i fönstret den kvällen, den hänger fortfarande kvar och kommer få göra så. Då och då tittar jag på den och tänker tillbaka på allra finaste Moa ❤️

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Gia91an
0

Jag beklagar.. Det finns enligt mig få saker som är då plågsamma som när ens hund dör. Min första egna hund dog för snart fem år sen, endast ett år gammal, och det var det värsta jag varit med om. Tänker på dig…

michanna
0

beklagar. 

Vet vad du går igenom..

Mr_Si
0

Usch vad tråkigt :( beklagar sorgen🌺

[JeanetteK]
0

Åh, jag beklagar din sorg. Stora tröstekramar 🌺❤️