Dagens bild! Tema JRT i solen!
Det ska bli hyfsat fint väder idag och då tänkte jag att vi slänger upp en dagens bildtråd. 🙂 Alltså vad gör du och din hund i solen idag?
Nu vill vi ha en massa underbara JRT bilder här nu! 🌺
Min hund har varit superduktig idag och funkat vid flera hundmöten, och vi har även introducerat henne för en annan hund och det gick jättebra… hur skönt som helst!
Har tyvärr inte haft sol hela dagen, och såklart inte när vi var ute. Men tog denna bild idag i alla fall 🙂
#1 Hon är så fin din tjej!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
det är inte en bild från idag, men en bild från äventyr i solen från i fredags :) hoppas det går bra! fina #1 o Sigge är!! Teddy hälsar på giiiisen!!! giseknoen ;)
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
2# Tack! :) Din bild var verkligen jättefin med! 🌺 Supersomrig!
3# Klart det är okej! Det är ju mest en lite kul grej! Vad sa din om grisen? 😃 Ser ut som grisarna på mitt jobb roligt nog! xD
Han va så söööt. vi var på 4h gården. Hästar, kor, getter, kaniner, fåglar osv var lite intressant men när vi kom till grisarna ställde han sig på staketet och ville kolla läget :) Åh, va jobbar du? kanske är en väldigt snäll o trevlig sällskapsras av gris? fullt med barn oooch folk överallt liksom.
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
5# Jobbar som arbetsledare på Barnens Gård i Karlskrona! De grisarna vi har är minigrisar, från kolmården har jag för mig. Mycket trevliga och orädda! 🙂 Grisar är snälla!
7# awwh så söt! Är han valp? Så fin i vilket fall!😃
#8 hihi tack! Yes, nio veckor igår :)
9# Tänkte väl det! En riktig liten skönhet! Hoppas på kommande valptråd? 😉
#10 kanske får göra en sådan haha :p
11# Absolut, det tycker jag!