Ångrar du?
Ångrar du ibland att du skaffat din JRT?
Kanske ångrat dig i något tillfälle då du bara inte står ut längre?
Haha, jag kan ju säga att jag inte ångrat att jag skaffade denna lilla krabat ;) Han har tuggat sönder tapet, kissat i sängen, på mattor, ätit råttbajs m.m! Men icke då, jag har inte ångrat att jag köpte honom ^^ Because "He make my day" Haha, det är han som får mig att skratta på dagarna ;D
Så, får jag höra era åsikter?? :)
Nej jag har aldrig ångrat mig. Men de har funnits tillfällen under hans unghund tid då jag kännt mig hopplös som hundägare och han satte verkligen mitt tålamod på prov.
Sen lärde jag mig att dra fördelar av hans enorma vilja och då löste de sig. :)
#1 Okej :)

I början så funderade jag nog vad jag hade gett mig in på
Men ju mera jag lärde mig hur rasen/mina hundar faktiskt fungerade så har de bara gett en massa glädje.Men det var ett stort steg från de raser som jag haft innan och till Jack Russell.
#3 Vilka raser har du haft innan? :)

#4 jag födde upp Stor Pudel och så hade jag Amerikansk Cocker och två Boxrar fast Boxrarna var en åt gången
Pudlarna och Amrisarna hade jag samtidigt.
//Sylvia
#5 Jasså, ja då måste det ha varit skillnad med JRT ;D

Jag ångrar heller inte att jag skaffade mig en JRT. De uppfyller min vardag då jag går hemma. Att man har fått torkat upp pölar och ibland trampat i bajs inne då de var valp/unghund. Idag fyller min Kiara 1år.
Mvh Angelica
voff på er värd för jack russell terrier

#7, grattis till Kiara! Hoppas hon får njuta av sin dag :)
#7 Grattis till henne :D
Jo jag har ångrat mig ibland under promenaderna då han kan få sina ryck. Men sen när man kommer in och han blir sitt vanliga underbara jag så glömmer man hans onda sida. Men jag ska börja träna agility med honom och se om hans aggressiva tendenser gentemot andra hundar kan minska.
Men jag kommer aldrig ångra att jag skaffa Teddy. Han är helt underbar mot mig och alla i vår närhet. Sen är han ju så himla envis! Men jag har plugg apå om rasen mer än jag gjort tidigare och det kommer att bli bättre. 
Sen tror jag inte att man kan ändra för mycket på en jrt. För trots allt så älskar vi ju dom som dom är. Som Jack Russels! 
#10 Charmig kille! :)
Helt rätt, varför skaffa en Jack russell om man inte vill ha en "äkta jack russell", eller vad man ska säga x'D
Oavsett vilken ras man har, så ångrar man aldrig att man skaffade dem. Alla hundar har sin charm, sen kan man ju tycka det är lite jobbigt när det är oväder. Men som hundägare lär man sig att det inte finns dåligt väder, bara dåliga kläder.
Min Tatsja bryr sig inte om vädret, hon går ändå.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Håller med Tastja.
Mvh Angelica
voff på er värd för jack russell terrier

Jag ångrar mig verkligen inte. Familjens köp av en Jack Russel Terrier har krävt att man gett, men det har gett mig så mycket mer i gentjänst. Rasen har sin charm, även det ettriga man kan se i Champis :) Utan all lekfullhet, nyfikenhet, trofasthet och ettrighet skulle nog inte en hund vara ett så omtalat djur som det är idag tex. 'hunden är människans bästa vän.' I det här fallet tycker jag att det är utbytbart mot 'Jack Russeln är människans bästa vän, i alla väder.'
Någon som känner med mig?
Hunden är absolut människans bäste vän. När du kommer hem så är den lycklig, pussar och viftar på svansen. tröstar och är ett otroligt sällskap. Oavsett ras. Jag har inte haft någon Jack Russel, men bott granne med dem istället.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Min russel tik har jag haft stora problem med sedan jag köpte henne, Jag ångrar inte rasen i sig men ibland tvekar man på om man kommer få bukt med hennes problem som indevid. Och det är otroligt jobbigt.
I framtiden vill jag ha en russel från valp jag tycker dom är oerhört intilligenta, kvicktänkta och kärleksfulla !! Och dömmer inte rasen för min tiks beteende .

ångrar mig inte en sekund han är så underbar våran egna stjärna clown och stora kärlek den virvelvind som far omkring här hemma ibalnd och lockar till skratt nej ångrar mig inte 
# 12 Min lilla Tia tycker att det är rent förfärligt att klä upp sig och gå ut i oväder. Vet hon att det är dåligt väder/kallt ute så ligger hon kvar på bädden i hallen och bara kollar på mig som om hon undrar hur jag kan vara så dum att jag tror att hon ska gå ut i det där ;) Det finns ingen som kan se så moloken ut på en regnig promenad som hon.
Ångrat mig har jag väl aldrig gjort på så vis att jag inte skulle vilja ha Tia, men visst finns det stunder som man önskar att man inte valt terrier.. Tia var urjobbig första 2-3 åren. Varannan dag hörde hon bara det hon själv ville tex. Hon är dock den keligaste hund jag någonsin vart med om och hamnar som i trans så fort man börjar klia på henne :) Sötnos.
Om det blir terrier igen är tveksamt, och jag kan erkänna att jag inte hade en aning om vad jag gav mig in på när jag skaffade Tia, men hon är ju världens underbaraste hund så det har vart värt allt slit!
Nej inte ännu
Dock är han bara ca 18 veckor ännu. Men ångra kommer jag nog aldrig göra, bara undra vad jag gett mig in i 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Nej, jag ångrar mig inte! Eller jo, kanske borde jag valt en annan ras? Är jag redo att jobba å mycket med honom varje dag? Sommaren ok, men vintern? Han kräver otroligt mycket! Just idag står han inte högt i kurs - har hotat med annons på Blocket - han biter i allt han kommer åt. Skor, trädgårdsdynor och mattor…….. Kissar o bajsar gör han helst inne, utomhus är det mest kottar och pinnar som gäller. Ska tillägga att den lille tyrannen är endast 16 veckor gammal, och mellan varven helt underbar!!
oj oj oj så tiden går… svarade på denna 2009, Teddy var runt 1 år och precis kommit till mig, å då ångrade jag mig säkert ibland som jag skrev. svaret idag är NEJ!! älskar min Teddis och skulle aldrig byta ut honom! Sen vet jag faktiskt inte om det blir ngn mer jrt i framtiden… men nu vet jag ju mer än jag viste då… och skulle det bli en till så blir de valp å då är det lite lättare. älskar rasen som sagt men vet inte om jag har det som krävs :)
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

Aldrig!!!
Då har jag ändå tre stycken hemma. + att jag titt som tätt är hundvakt åt ngn av mina barns JRT.
Jag är glad att jag har landställe å hundarna har 4500 kvm tomt att springa på
Oj vilken gammal tråd 😛
Ångrar fortfarande inte, efter 4 år, att jag skaffade Hugo 😉
Men visst har det varit tufft ibland.
Ångrar inte att ja skaffade JRT, även om det var första hund och jag var 11 år. :P Har nu i efterhand insett att det inte var en bra första hund, men jag ångrar mig inte för det! Min första är idag 12 år, och världens underbaraste, trots alla gånger jag fått stå i regnet och väntat på honom när han sprungit efter något kanin, eller när han trotsat sig i tonåren. Nu är han gammal och grå ^^
Ångrar heller inte att jag tog hand om en JRT-mix som blivit slagen, som jag har fått jobba enormt med. Även om det kan ryka ur öronen när koppelträningen inte går bra, och granntiken löper… :P
prutt
Jag ångrar mig allt lite ibland, men det brukar komma med PMS-en och just då skulle jag kunna sälja min fästman på blocket billigt, så Stacey ska inte ta det personligt typ… ;)
Nej men jag tycker att det är underbart större delen av tiden, ibland kan man självklart vara lite tjurig på hunden men det är nog normalt. Då är det bara att gå bort, andas och komma tillbaka! :) Det har inte heller något att göra med att hon är JRT utan bara allmänt, det är ju en stor omställning att ha hund i sitt liv, så det är inte konstigare än så!
Men mestadels så är det helt underbart!<3
Hej tog över vår Jackrussel när hon var ett år, förstod nog inte vad jag gav mig in på. Men har nu haft henne i ett år och tycker hon är den finaste hund som finns. Hennes negativa personlighet är att hon är osäker för en del saker och skäller då som en tok. Men har gått på olika kurser för att få hjälp med denna sak och det går framåt. Skulle aldrig byta ut henne mot något annat. Jag älskar min lilla tjej som hon är och kommer alltid att göra det.