Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettuppfödning-avel-valpning
Läst 2995 ggr
Eskimonica
1

Myrvangs N-kull!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 16/6 föddes våran N-kull, 5 underbara små odjur, 3 tikar (alla trefärgade) och 2 hanar (svart/vita). Några är otingade så om nån är intresserad är det bara att höra av sej 😉

www.myrvangs.se

Eskimonica
1

Myrvang Nattglim hane

www.myrvangs.se

Eskimonica
3

🙂

www.myrvangs.se

tnoet
1

Vad får de för päls? Var finns kenneln? :) Sista bilden är galet söt!

Eskimonica
0

De ser ut att bli broken, några blir nog light broken o väldigt lättskött päls, den finns i stockholm 🙂

www.myrvangs.se

tnoet
0

Ååååh, synd att jag inte visste detta när jag var uppe i Värmland. Är lite långt att åka från Blekinge för att hälsa på. Är ju på valpjakt nu och allt! :)

Eskimonica
0

Näää för långt är det väl inte ;) Jag kan locka dej med fler bilder om du vill ;)

www.myrvangs.se

tnoet
0

Du kan locka mig mer genom att berätta om föräldrarnas lynne. Letar efter en så vild och galen valp som möjligt. Behöver ju lite kontrast till latmasken jag redan har, så att säga. ;)

LinaK
1

Underbara! 😍

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Eskimonica
0

Mamma Mini är den som har bott hos mej, hon är en glad hund som älskar alla människor, hon tränar gärna men bara när hon vill, hon är orädd och går in i alla hål och gropar utan minsta rädsla =) Pappa Zid bor hos en bekant som har mkt jakthundar, Zid kommer dock inte från rena jaktlinjer. Han är en helsnäll hund med huvudet på skaft. Pigg o glad!

När jag har tagit ut valparna, de är strax 7 veckor, är de pigga o glada, väldigt framåt, ingen är direkt blyg utan det är fullt ös, o jag hoppas att det håller i sej så =)

www.myrvangs.se