Stämning på sajten!
Jag som Sajtvärd måste bara berätta för er att jag tycker att JRT-i fokus är en fruktansvärt mysig sajt, och jag blir så glad över hur hjälpsamma och snälla alla är i jämförelse med andra hundforum. 🌺
Även om vi är ett litet forum så får nästan alla trådar konkreta och konstruktiva svar. Och hittills har jag aldrig känt en vibb av dålig stämning!😃
Så jag kände mest att jag ville ge er alla underbara medlemmar en guldstjärna för detta. Det går väldigt bra ihop med mina planer för sajten och jag är riktigt glad att ha var och en av er här!
Så tack för det!✨
//Gia91an
Håller med! De större hundsajterna får iaf mig att känna mig som en dålig, fruktansvärd och tanklös hundägare ibland som bara gör fel 😞
Här inne är alla mysiga, trevliga men ändå med åsikter som man gärna tar till sig! För det blir inte några översittare fasoner
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
1# Ja visst är det så! Och det känns riktigt bra att ha det såhär! Ni äger helt enkelt! 👍
Håller med om att det är bra stämning här 👍
#1 Om du menar hundar iFokus, vilket jag antar så är det absolut inte meningen att du ska känna dig som en dålig/fruktansvärd hundägare och inte våga skriva. Känner man så måste man kontakta mig och tala om det ju 🙂
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Kan ju tillägga till dig Linak att jag tycker om hundar i fokus också, även om tonen är skarpare ibland. Jag menade hundsidor generellt! Nu vet jag att du riktade dig till 1# men ändå! :-)
Lina, mende faktiskt inte hundar iFokus, helt ärligt :) har bara känt så en gång där o det va några år sedan o då va det liks många som stod bakom mig som dom som besserwisade. Börjat hänga där igen nu i somras och har inte känt ngt där även om det finns väldigt många jag vet bäst överallt när det gäller hundar ;) fast känner mig så pass trygg i mitt hundägande nu så tar inte åt mig som när jag va 17, 18, 19 typ. Samtidigt som man självklart ska ta åt sig också för att utvecklas. Tänkte mest på vovve? tror jag det heter. var ute där rätt mycket men tillslut var det nästan fel att ha rosa bajspåsar för hur seriöst intryck ger det?!?! :D haha typ ;)
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
Jag tycker också att den här sidan är riktigt bra :) Har fått mycket stöd i mitt hundägande vilket behövs eftersom det är första hunden och dessutom en liten terrier med mycket vilja!
Men kan hålla med om att vovve kan vara hemskt! Var inne där innan jag fick hem valpen och började nästan gråta när jag såg alla "krav" på hundägare och hund. Jag undrade vad jag gett mig in på!
Det är väl ingen som lyssnar om de känner sig sämre än sämst? Vill jag att mina inlägg ska tas på allvar och min åsikt ska påverka motparten positivt, då får jag se till att framföra den på ett vettigt sätt.
Fördelen med tex den här sajten är den känns "självuppfostrande" till viss det. Om X säger otrevliga saker till Y, kommer A att reagera om fråga vad de håller på med. I längden ger det ett väldigt bra forumsklimat då alla är tydliga med vad som tolereras och alla står bakom den filosofin.
Så ja, ALL HEDER TILL OSS!!!! 😃
Medarbetare på jack russel terrier
#4 & #5 Vad bra att ni inte upplever hundar iFokus så, vill ju inte att folk ska tycka att sajten är otrevlig då det faktiskt är jag som har ansvar för den just nu 😉 Men skulle det vara något ni upplever fel så är det bara att säga till mig. Lätt att man missar vissa inlägg då det är en uppsjö av nya inlägg där.
Men jag trivs verkligen på småsajterna JRT-ifokus och bichon iFokus, trevligt och sakligt. Inga påhopp!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se