Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettfoder
Läst 2013 ggr
michanna
0

Bästa fodret?

Min lille Hero på 5 månader har inte varit så bra i magen sista tiden . funderar på att byta foder men till vad ?? 

Idag äter han precept  men är lite lös i magen av detta..

Elcyion
0

Personligen skulle jag satsa på färskfoder eller ett torrfoder med så lite spannmål som möjligt. Där skulle jag rekommendera Standardt eller de som är helt spannmålsfria (Taste of the wild, Wild wolf, Orijen, Ziwi peak). Kan säkert har missat någon i listan. Det börjar komma mer och mer. På färskfodersidan är det bara Vom og hundemat som är helt spannmålsfritt (sist jag kollade).

Medarbetare på jack russel terrier

tezzla
0

färskfoder gillar jag bäst, torrfoder tycker jag taste of the wild och olivers är bra, med egen erfarenhet =)

Gia91an
0

Bästa fodret för min hund hittills är Eukanuba. Det är väl inte ett superfoder om man jämför med de ovanstående, men det är det min hund äter. 

Kan ju säga att jag gillar dock tanken med färskfoder, och tror på många sätt att det är mycket bättre då jag hört många hundar som blivit riktigt bra av det, själv har jag dock för liten frys för att själv testa!😂

Elcyion
0

Då gör man som mig. Knökar in en extra frysbox i köket ;) Med tanke på att jag barfar alla mina djur går det åt mycket frysplats.

Medarbetare på jack russel terrier

Gia91an
0

4# Har precis skaffat mig en frys till, och får hem den om en vecka, men vi får se ifall det blir aktuellt att köra färskfoder lite längre fram ;)