Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikett: allmänt
Läst 540 ggr
Gia91an
1

Vad gör ni idag? Söndag!

Jag, sambon och Stacey ska ut och plocka svamp om en stund tänkte jag. Vad gör ni för kul idag? Har ni med skitväder? 

Jag brukar dock tänka på det som plocka-svamp-väder. Jättebra att kombinera med hund med. Skogsagility samtidigt som jag har kul, suveränt liksom! :D 

För övrigt fyller jag år idag, så dåligt väder gör ingenting :P

[Empisen]
3

Grattis först och främst! 😃

Vi ska bara ta det lugnt idag, var igång hela gårdagen så blir en vilodag. Tror inte Hugo har någonting emot det heller 😛

TeaOchHanna
2

Grattis! Jag och tea sitter på tåget mot sthlm och ska äta middag med min syster:) Blir lite miljöträning med tunnelbanan, tåg och en massa människor:)

em.nord
1

Grattis =)

Vi började dagen med att ligga under täcket i soffan… och vi kommer fortsätta med det ;) är en sån dag idag. Både jag o min sambo e förkylda och regnet gör att killarna vill vara inne =) jippi!

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

[tk1971]
1

Ja, då får man gratulera!

Idag blir det lite inomhusträning bara. Det är svarta moln på himlen och det blåser kallt.

Och så blir det en massa mys också.

Gia91an
0

Tack allesammans :D 

Låter som ni har det ganska mysigt allihopa! :D Miljöträning, inomhusträning och bara ta det lugnt är ju inte helt fel alls! :)

em.nord
1

haha ordet träning finns inte på kartan idag :D

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

michanna
0

Grattis på födelsedagen..

här har vi varit på träning.. Hittade som sagt var en kurs just för terrier..

Vi hade då 2 timmar teori och sedan 1-1½ timmes praktik.. praktiken var bla att leka i ett grustag med gömma godis, inkallning, bad mm.

Så nu har jag en trött, skitig  och lycklig hund…

Gia91an
0

7# Ojj vilken lång kurs! :) Men det lät givande i alla fall!

6# Haha så kan det vara ibland ;)

Nu är vi hemkommna från svampplocket, hittade massor! Fast Stacey fattade inte alls varför matte ville leta efter gula grejor på marken när hon ville leta reda på de vildsvin och älgar vi fick se spår efter. Konstiga matte!