biter pÄ mattkanter
hej đ
nu har goa Bosse börjat med en dum ovana nÀr han Àr sjÀlv hemma.
.Bita pĂ„ mattkanter nĂ€r han blir sjĂ€lv hemma och en sko ,han Ă€r 6 1/2 mĂ„nad och det har gĂ„tt jĂ€ttebra förut nĂ€r han blivit ensam ,han skĂ€ller ej, gĂ„r och lĂ€gger sej i sin korg ,men nu har har han börjat med att bita pĂ„ mattkanten och i dag bet han pĂ„ den nĂ€r jag kom in i köket sĂ„ dĂ„ kunde jag ta bort honom och fya men dĂ„ blev han nog överumplad nĂ€r jag kom in och dĂ„ blev han jĂ€ttearg och bet mejđi fingret nĂ€r jag tog bort honom frĂ„n mattan ,men jag försökte ej visa att jag blev rĂ€dd ,men det blev jag sĂ„ nu Ă€r frĂ„gan hur fĂ„r jag honom att ej bita i mattan utan att ta bort matterna och skorna och hur fĂ„r jag honom att ej bita mej nĂ„n mer gĂ„ng âŠom det hĂ€nder igen,han visade att han skĂ€mdes för han kura ihop sej intill mej precis efter han blivit arg .annars Ă€r han jĂ€ttego och ganska lydig för att vara valp och lugnâ€ïž Ă€r han inne nĂ„n tonĂ„rstrots eller vad (jag Ă€r borta högst fyra timmar)
mvh mej
Har han tillrÀckligt att göra? min hund gjorde sÄ i sitt förra hem men har inte gjort det hos mig.