Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettallmänt
Läst 450 ggr
Gia91an
0

2013-10-25

Hej på er alla underbara medlemmar!❤️Vad pysslar ni med en fredagskväll som den här? 🙂

Har du och din/dina hundar hittat på något roligt idag? Ser ni fram emot helgen? Berätta för mig! 😂

tnoet
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har vovvarna haft ledigt från jobbet och bara hängt hemma med husse, vilket märktes på aktivitetsnivån när jag kom hem… Vi åkte ut till skogen där Doris fick racea loss och köra mycket balansövningar. Edda testade att gå i koppel för första gången (ca 100 m), vilket tydligen var väldigt jobbigt för nu ser det ut såhär i soffan:

[Empisen]
0

Lyssnar på musik, äter godis 😃
Hugo sover.. 

Köpte nytt torrfoder att blanda ut med VoH'n idag, blev Acana Ranchlands, Hugo var totalt galen i det.. Får se hur han är i magen följande dagar, hoppas på det bästa! 👍
Imorgon ska vi ta en promenad till kyrkan och tända lite ljus, sen har vi inte så mycket mer planerat i helgen.

Vad har ni själva för planer?

Gia91an
0

1# Åååh vad kul att du fått hem henne! Hon är så fin och dina flickor är verkligen så sjukt söta ihop! Förstår att koppelträning kan vara jobbigt med tanke på hur Edda ser ut! ;)

2#Hihi sover Hugo, mysigt! Det blir nog bra med fodret, acana är väl superbra för att vara torrfoder väl? Vi får hålla tummarna för magen då!

Gia91an
0

Själva har vi inte gjort så mycket. Stacey har ju som sagt slitit av en hel klo för en vecka sen, men det har läkt jättebra och behövdes aldrig åka in till veterinären med eftersom jag fick så bra råd av er här (tack för det❤️) men nu de senaste dagarna har hon tyckt att hon varit frisk och alltså lite mer stressad av bara koppelpromenader trots inneaktivering. 

Så vi har cyklat lite idag en kort runda i lugnt tempo, men det var nog tyvärr lite tidigt då tassen började blöda lite lite igen. Men nu har det slutat och ser ändå jättefint ut! 

Nu ser husse och jag film och Stacey gnager märgben. Jag tror att då leker livet! ;)

[Empisen]
1

#3 Ja jag tycker det är ett av de bättre, körde på Best in show innan, vilket inte har det bästa innehållet. Däremot fungerade magen på det.. Men vi får se om vi kan få stanna på detta. 🙂