TÄVLING-Ifokushunden 2013!
Nu mina vänner är det dags för en större tävling här på Jack Russel Terrier iFokus! Vi skall vara med och tävla om att bli Ifokushunden 2013! Det går till såhär:
Man skickar in en bild på sin JRT här i tråden som ni tycker är ovanligt fin på något sätt. Gärna när man utför någon glädjefull uppgift eller dylikt, men detta är bara ett förslag. Det enda egentliga kravet är att det skall vara EN JRT på bilden, sedan är det upp till er! 😉
Slutdatum för att skicka in bilder kommer att vara 1:a November, sedan kommer vi att rösta här på sajten vilken bild vi tycker skall representera Jack Russel Terrier iFokus i iFokushund-tävlingen som kommer att hållas inne på Hundar iFokus!
Det bidrag som blir utsett till årets iFokushund kommer sedan att tävla som alla hundsajters bidrag till iFokusdjuret 2013.
Detta tycker jag är en riktigt rolig chans för oss att synas lite mer på iFokus! Det hade varit jättekul ifall Jack Russel Terrier hade vunnit detta tycker jag, så skicka in era finaste bilder nu allihopa! 🌺
Hörrni, kom igen nu! Jag vet ju att ni medlemmar här är väldigt bra att ta suveräna bilder på era hundar! 😉
slutdatum i nov, jag väntar med en bild och ser vad det blir, men ett bidrag från mig kmr =)
2# Bra att du nämnde det, vi ska ha skickat in vårt bidrag till den som håller i det den 15 november tror jag att det var. Så jag tror vi sätter slutdatum här sista oktober, så får vi 15 dagar på oss att rösta!
Sålänge det är en JRT här så ser jag själv inget problem med det :O Ska dubbelkolla i reglerna så återkommer jag!
Okej😃
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna

7# Ååhhh vad fint! Härligt första bidrag!😃
9# Hundglädje<3
11# 12# Riktigt söta valpbilder!🙂
Nu slänger jag in mitt eget bidrag med. Vi har flera bilder som förslag nu och då jag vet att ni tar så bra bilder så hoppas jag att ingen tar illa upp. Vi har inte jättemånga medlemmar och vi kommer ju dessutom att rösta. Så ingen får fördel. Men här kommer Stacey!
4# Jag insåg just att du frågade om du kan ha med OLIKA hundar på OLIKA ifokussidor, vilket är helt okej! Bara det är en JRT här så!
#15 okej, då vet jag :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Världens bästa Sigge 🙂
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
17# Underbar bild LinaK!
Jag återkommer förhoppningsvis med en vettig bild. Hittade inga riktigt bra bilder på datorn nu. Men hoppas kunna få det nu när jag har köpt ett bättre minneskort till datorn = snabbare reaktion från knapptryck till bild 😃
Medarbetare på jack russel terrier
Min lilla Molle :)
Min vardagsblogg: www.nattstad.se/isabelle12345
Min hamsterblogg:www.hamsterplace.devote.se
//Isabelle! :)
20# Vad han ser filosofisk ut! 😃 Jättefin!
Till alla: Gud vad glad jag blir över att ni skickat in så många suveräna bilder! Sitter här och bara ler!🌺
22# Fina Tea! :)
24# Klart Hugo ska vara med, jag har suttit här och väntat ju! ;)
26# Supersöt!
Är det ett bidrag per person eller får man bildbomba? ;) Tänkte om jag lägger upp en på Doris nu, men sen får jag hem en valpis i oktober och kommer säkerligen ta en miljon fina bilder till då. :)
28# Jag tror det är en bild per person, men du KAN tävla i en annan sajt med samma hund däremot. MEN om du vinner på båda ställena får du bara ta en av bilderna vidare till finalen!
Jag tänkte bara putta upp denna så eventuella nya medlemmar ska se den! :)
Nu hörrni är det bara en månad kvar till röstning! Så ta en massa bilder nu och lägg upp den snyggaste här så vi har många bilder att välja på till finalen på Hundar i fokus! :D
Kom igen nu alla! 😃
NU NI!!! Jag har precis fått klartecken över att de som vill lägga upp fler bilder får det! Så bara bildbomba tråden med era finaste bilder! :)
Bra Majbot! :D
Det kommer flera bilder från mig sen när vi har fått igång omröstningen som jag frågade om i admin-delen. Kan ju inte välja… 16 bilder från samma dag är kanske lite väl mycket ;)
Får man lägga in flera bilder på samma hund?
37# Jo men precis! 16 blir liiiiite svårt! ;)
38# Japp jag har bestämt att det är okej då det finns intresse för det här på denna sajten. Jag har även fått klartecken ovanifrån! Så bara släng in nya bilder! Vi har ju en halv månad kvar tills röstning!
Vad fin bild på Hugo!
Vad glad man blir av alla nya bilder! Och alla bilder i denna tråden är verkligen fina! Kommer bli svårt att rösta sen! :)
#41 Tack!
Sista bilden från mig, min favoritbild på Sigge 🙂
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Lilla Molle när han gör någon knasig min :)
Fin fina Molle!
49# Heeeelt underbar bild! ;)
50# Mycket fin pojk!
Molle tackar så mycket, det gör jag med :))
#49 Cool min!
55# Det är en jättefin bild, men den kommer tyvärr inte få vara med i tävlingen då det endast får vara en hund med på bilden! :(
Men lägg gärna upp ett nytt bidrag!:)
68# DagD, Jättekul att du kunde lägga upp nya bilder! Jag gillade den andra jättemycket men det var tyvärr en regel ovanifrån! Men dessa nya bilderna är också jättefina! :)
66# Den var fin på Teemo! :)
70# Tezzla! Jättefin bild, men tyvärr får inte heller den vara med i tävlingen då det bara får vara en hund på bilden! Men verkligen jättefin ändå!
men så tråkigt, då letar jag en gammal bild =)
72# Ja jättetrist! Ja hitta gärna en annan att tävla med! :)

Ja hörrni, det är inte lite bilder vi har nu! Nu är det ca en vecka kvar tills tävlingen avslutas här på JRT-ifokus och röstningen börjar! Är ni lika förväntansfulla som jag är? xD
Om jag är ! :D
Här är mitt bidrag. Acke, 5 månader gammal
https://nouw.com/%C3%A4pplecider
Sajtvärd på Modelljärnväg
77# Åh gud vad söt! :D
Nu är vi inne på sista dagarna här nu. Så ni som inte skickat in än får gärna ta och göra det nu.. :)
Nu är sista dagen här! Hur känns det för er som är med och tävlar? Jag sätter nu tidsdeadline till klockan 18.00 ikväll så att jag hinner slänga upp röstningen redan ikväll! Så nu är verkligen sista chansen att slänga in sina favvobilder i tråden! :)
Nu är inlämningen slut!