Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettallmänt
Läst 3390 ggr
[SammieS]
0

Var sover er jack russel?

Var brukar er jackrussel vilja sova?

I er säng eller på golvet? (På golvet då kan de ju också vara på en hundsäng eller något annat)

em.nord
0

Han vill sova i vår säng men får inte =) De har hundsängar, gästsängen o soffan till förfogande när vi stänger sovrumsdörren 😉

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

hugomatte
0

Vår lille kille sover på golvet (i sin lilla koja). Än har han inte visat tecken på att komma upp i sängen. :)

Annette
0

I vår säng :)

[SammieS]
0

Min jack russel sover oftast i vår säng men börjar nu mer och mer vilja vara nere i sin hundsäng på golvet ju äldre hon blir…

[Majbot]
0

Under dagen sover han i sin flätade korg med pläd, under natten sover han i sin bur :)

[tk1971]
0

Min valp sover i sin mjuka korg bredvid min säng. Nån gång lägger hon sig i transportburen på dagtid. Den förra hunden sov i sängen.

Jackie 2012
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tösen har sin hundsäng som står i hallen på nätterna, vi har öppen dörr så vi kan se om hon ligger utanför den. På sommaren så smet hon oftast halvt utanför sängen å svalkade sig på det kallare golvet. Dagtid så har vi en madrass till henne i köket där hon ligger när vi är i köket, ibland tycker hon vi är tråkiga då kan hon lägga sig i sin säng.

Dock så tror jag att tjejen fram för alla alternativ ligger i vårt knä och sover…. hon är en riktig knähund!!!

JackieOskyldig

Gia91an
0

Min tös brukar få välja korgen eller sängen… men vi brukar ofta låta henne vara i korgen så katterna ska kunna gosa i sängen…

Smilla177
1

Min tjej ligger i en korg i husses säng bredvid mig, husse får ligga i soffan,hi hon vill inte ligga i sängen hos mig har försökt men det blir för varmt.

Elcyion
1

Får Ludde välja själv ska han helst sova under samma täcke. Var ni ligger sen spelar ingen större roll. Han är även duktig på att ignorera att det blir alldeles för varmt ;)

Nu får Ludde i normala fall inte vara i sovrummet och han verkar mest sova under en lång hurts i hallen, i sin säng eller i soffan.

Medarbetare på jack russel terrier

TeaOchHanna
1

Tea sover i sin bur på natten tills jag somnar, har då starka misstankar om att hon hoppar upp i soffan😉

På morgonen när min väckarklocka ringer är det dags för morgonmys, då får hon ligga tätt intill mig under täcket medans jag snoozar allt för länge.

tezzla
0

valfritt i huset med säng, soffor, bäddar eller sina burar

michanna
0

Hero liggar i köket i sin korg. Han går inte ens upp till vårat sovrum…

[Empisen]
0

Han sover oftast i sängen under täcket. Men han har en bädd under skrivbordet där han brukar ligga också. Mest under dagen.

lil-sis
0

Min sover gärna i sängen men när han gör det så antingen väcker han mig mitt i natten så jag måste släppa ut honom eller så kissar han på golvet.

Sover han i "hundrummet" med stängt galler (det är ett helt rum) så sover han hela natten utan olyckor eller kissbehov. Han går självmant och lägger sig i hundrummet, där finns en soffa och två bäddar.

LinaK
0

I sin bädd på golvet precis nedanför mig, han skulle nog vilja ligga i sängen men det vill inte vi vuxna. Livrädd för fästingar och smuts i sängen så 🙂

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Ratlover4-ever
0

Molle sover i min säng under täcket vid mina fötter :)

Min vardagsblogg: www.nattstad.se/isabelle12345
Min hamsterblogg:www.hamsterplace.devote.se

//Isabelle! :)

[Sotis00]
1

Min Jack-russell sover under täcket hela tiden 🙂

LouiseKW
0

Acke sover nedanför sängen, han har inte kommit på hur man hoppar upp i sängar/soffor men hade han kunnat så hade han nog legat och sovit i sängen :)

https://nouw.com/%C3%A4pplecider

Sajtvärd på Modelljärnväg