Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettom-sajten-övriga-ifokus-sajter
Läst 903 ggr
Gia91an
0

Artikelbilder!

Jag skulle behöva få tillgång till bilder som vi här på sajten kan använda när vi skriver artiklar till Jack Russel Terrier iFokus

Så om du som medlem känner att du har en fin bild som du kan tänka dig dela med dig av (självklart med notis om vem som äger bilden) så får du gärna lägga upp den här! 

Spelar ingen roll vad hunden på bilden gör! :)

WildaE.R
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ganska ovanligt att se Jack Russell i denna positionen, men efter en dag med full aktivitet så kan det se ut såhär ;)

catr.ruds
2

Du får gärna använda bilderna jag lägger ut om du hittar någon du vill använda.

Gia91an
0

1# Tack! Ja det är inte helt vanligt alltså ;) 

2# Tack så mycket, du tar ju jättefina bilder så det blir nog jättebra! Meddelar dig innan isf bara så du vet! Hon är så fin Mercedes!

[Empisen]
1

Bara säga till om du söker något speciellt så ska jag se vad jag har. 😉

Gia91an
0

4# Tack så mycket! :)

Elcyion
1

Jag hade tänkt skriva en artikel om uppletande, och skulle gärna ta emot bilder/filmer på jrt´s när de håller på med uppgiften.

Medarbetare på jack russel terrier

Gia91an
0

6# Låter som en superide! :)

LouiseKW
1

Jag har en hel del bilder, har inte hunnit lägga upp alla här än. Men hör C dig så kan jag skicka länkar på sidor där dem är upplagda :)

https://nouw.com/%C3%A4pplecider

Sajtvärd på Modelljärnväg

Elcyion
1

Jag håller just nu på att fila på en artikel om uppletande som aktivering. Så är det någon som vill en läsa en artikel som inte är bombad med bilder på min surgubbe är det bara att börja bomba mig med bilder 😉

Medarbetare på jack russel terrier