Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettallmänt
Läst 1063 ggr
Gia91an
0

Första advent!

Nu är vi redan inne i December och första advent. Vad hittar ni på med hundarna idag? :) Har ni pyntat hemma eller väntar ni med det?

Jag och Stacey hoppas att er första advent varit riktigt mysig! 🌺

[SammieS]
0

Har ni pyntat ännu?

Gia91an
0

1# Vi har börjat med att storstäda, det tar sin lilla tid det med! :) Men sen ska jag pynta en massa! Sj?

[SammieS]
1

Vi har bara en jätteliten lägenhet så de finns inte mycket plats att pynta så vi blev klar igår, vi har mest pynt innan jul och på julafton kanske 1 dag efter sen åker de bort till nästa jul :)

catr.ruds
1

Vi har inte gjort så mycket annat än vanligt. Julpyntet hos oss blir mest bara adventsljusstakar.

Annette
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi pyntar bara med ljusstakar och någon stjärna i fönstren. Samt det obligatoriska luciatåget på spiselhällen som i år fick förstärkning på stjärngossesidan.

LouiseKW
1

Vi tog det lugnt eftersom husse var sjuk, julpyntet åkte upp idag eftersom jag storstädade idag :). Det blir mest ljusstakar i dem fönstren som katterna inte brukar sitta i och lite pynt :) Har gjort 2 dörrkransar också till dörren, får se om jag gör något roligt till adventsljusstakarna också :)

https://nouw.com/%C3%A4pplecider

Sajtvärd på Modelljärnväg

Gia91an
0

3# Ne det är ju lite svårt när det är trångt!

4# Men adventsljusstakar är ju mysigt så! :)

5# awwh vad fint! :)

6# Kul att du gör dina egna saker! Visa gärna! :)

Vi har funderat på det här med gran. Jag SKA ha en julgran, men vi har ju en mycket bollgalen flicka här hemma (och tre galna katter) så jag har planerat att sticka alla bollar och virka snöflingor. Hur gör ni andra med bollgalningar här?

[SammieS]
0

Detta är va som hände vi har satt in en mindre plastgran i vår lägenhet och den har julkulor som vi klätt den i och lite glitter min lilla jack Russel som annars är sprattlig och nyfiken på saker bryr sig inte ett dugg om varken "granen" eller pyntet de var intressant

Gia91an
0

8# Gud vad skönt att han/hon inte bryr sig i allafall! Här dödas allt som är bollformat! 😃

LouiseKW
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer den första kransen, båda kransarna är likadana. Jag ska nu i veckan göra en till min svärmor också, sen får jag se vad jag hittar på för mer pynt. Jag kan ju inte enbart göra kransar, haha :)

https://nouw.com/%C3%A4pplecider

Sajtvärd på Modelljärnväg

[SammieS]
0

gia9an har ni testat att ha julgran uppe me henne? me kulorna i granen?

Gia91an
0

10#  Jättefin ju! :D

11 # Nej inte med Stacey, men jag vet att mina katter har en tendens till att välta och jaga kulor, så det är därför också! Inte bara hunden som är problem här vet du! ;)

[SammieS]
1

Okej för jag trodde att det inte skulle funka med julgran vid min hund fast det gjorde de