Var bor ni med Jack Russel Terriers?
Tänkte att vi kan ta en tråd där vi berättar var vi är, då jag tycker det är lite kul att veta. Tror jag vet två härifrån som är i min hemstad, vilket är lite roligt!
Så, vilken stad bor du i?
Själv är jag i Karlskrona just nu, men bor i Svenljunga!
Jag bor i Karlskrona, men har flyttat hit från Karlskoga i Värmland. Så Doris och jag är lite överallt!
Hade varit kul med en russellträff tycker jag! :)
2# Ja det hade det! Det borde man kanske dra igång. Tror det finns fler med Russlar i K-na med… ;) Känner mig ju ganska lugn med vovvan runt andra hundar nu, blir lite skall ibland bara… ^^ (Var på Amiralen zoo för några dagar sen och träffade 3 hundar, och det gick jättebra) Annars kan man alltid vara en bit bort med! ;)
Ska i vilket fall bli intressant att se vart de andra bor! :D
Vissefjärda :) helt klart lätt å snabbt till Karlskrona! Vi skulle kunna träffas och gå en lång runda så hundarna vänjer sig sen typ fika eller nåt? Teddy skäller när han känner sig trygg. Vid många hundar eller nya miljöer har han hittills varit lugn. Men det får man ju lösa om någon skulle vara osäker :)
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
Utanför Jönköping. Visserligen har jag ingen JRT just nu eftersom jag var tvungen att ta bort henne för ett tag sedan, men jag har precis tingat en ny liten valp. Och den hämtar vi i början av augusti.
5# Glöm inte lägga upp MASSA bilder på din valp sen! Jkpg är inte så långt från Svenljunga ;)
Bor också utanför Jönköping 🙂 Mellan Värnamo och Jönköping.
#5 Bor du norr eller söder om Jönköping? 🙂
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Lite kul att vi hittills är samlade! 😉
#7: söder.
#9 Då bor du väl i närheten av mig då. Roligt!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Göteborg!!!!!!!!
Jackie
Vi bor i enköping ( mellan stockholm och västerås. ) med en liten valp på 3½ månad.
11# härligt, inte för långt från mig då heller!
12# Åhh valp! Glöm inte visa valpen med massa bilder! Sånt är alltid roligt att följa! Vilket kennel kommer han/hon ifrån? 😃
Jag bor några mil utanför Norrtälje.
Medarbetare på jack russel terrier
Hero kommer i från Orins i lindesberg ( JRTC )
Sicken sötnos! 😃
Norr om Stockholm finns vi ;)
hälsingland, vi bor i ljusne, ca 15 km från söderhamn och ca 7 mil från gävle

I Värmland men till hösten blir det Uppsala :)
Vi bor mellan Stockholm och Uppsala med vår älskade foderhund :)
Känns ändå som att vi finns på lite samlade platser! :D
Då kanske vi skulle kunna dra ihop en stockholm/uppsala träff någon gång i höst? :) Jag kommer förmodligen vara en hel del tid i stockholm också då min syster bor där.
Ja vad roligt vi är på ingen som vill köra ringträning/lydnad etc tillsammans?:)
Vore superkul om någon ska ställa ut den 1a september i stockholm solvalla. För vi är nya med rasen och vore kul om man kunde hjälpa och hejja på varandra:)
Bor i Trelleborg med min lilla grabb :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#25 kan ju inte ställa ut där men intreserad. Vad brukar det kosta för att gå dit och titta ??
#27 20 tror jag om man är medlem i skk annars nu har inte jag ställt på några år men:p
Om jag är i sthm då kommer jag definitivt dit! :) Hade varit så kul! Men tyvärr bor jag ju en bra bit där ifrån!
Hej Vi bor med vår Jackrussel i Stockholm.
Men någon stockholmsbo som är intresserad av att styra upp träff:)
bor ej i sthlm,men kmr gärna dit med mina 2 grabbar
Ja vad skoj finns det någon bra arrangör i gruppen:)?
Det skulle vara super kul att träffa andra med samma ras och byta lite erfarenheter med. Vi kan väl träffas någon gång i augusti i Stockholm när alla är färdiga med sina semestrar.
Yes absolut:)
Åååh vad jag önskar jag kunde vara med!
#36 vilken liten sötis:)
Hej igen detta med träff med våra underbara hundar. Vad sägs om en helg nu lördag den 17 augusti inne i city. Ge på förslag på tid och plats.
Jag menar Stockholm city.
Smilla! Jag föreslår att du skriver en ny tråd om ämnet så att alla ser det! Hade jag bott i Sthm hade jag inte velat missa det! 😃
Jag och grabbarna bor i Linköping :-)
ja det gör jag.
Har skapat en tråd för hundträff och ändrat datum till 24 augusti kunde inte såg jag sen den 17 augusti. Rubrik Hundträff i Stockholm 24 augusti Hoppas det är många som kan komma skriv gärna på den tråden om du kan komma.
Nu har jag och Tea flyttat till Uppsala :) Är det någon som bor där?
Hej! Jag bor i Halland /Hyltebruk
Putt så att alla nya ser den!
Jag bor ca. 7 mil från Uppsala.
Medarbetare på jack russel terrier
Stad och stad, men i en liten by som heter Sibbhult. Ligger ca 3,5 mil ifrån Kristianstad och ca 3 mil ifrån Hässleholm.
https://nouw.com/%C3%A4pplecider
Sajtvärd på Modelljärnväg