Har ni snö hos er?
Nu börjar det ju komma snö i större delar av landet, vad tycker era JRTs om det? Brukar de bli extra spralliga eller hatar dem det?
Berätta och släng gärna in en bild!
här hemma var det fullt ös och busryck i snön av alla fyra, Zombies första snö och han älskar det
Ludde är inte överdrivet förtjust. Det är ju kaaaaallt. Men det går bättre när han har sin dödskalleoverall.
Medarbetare på jack russel terrier
1# Ååh vad mysigt! Jag hoppas verkligen vi får snö här snart med för det vore underbart. :) Älskar att se min galning bli helt sprallig av snön liksom!
2# Haha klart det måste vara dödskalleoverall ju! Bad to the bones! ;)
Min valp har aldrig sett mycket snö de var pyttelite snö 1 morgon för flera veckor sen men de var så lite att hon knappt märkte av det så ska bli kul att se om hon reagerar vid mer snö…
4# ÅÅh ja det förstår jag! Jag skulle försöka filma om jag var du! De är ju så söta! :D
Här snöade det lite för ca en vecka sedan. Mercedes försökte ta några snöflingor när dom nästan hade landat men det kom inte så mycket så vet inte riktigt hur hon reagerar när det ligger en del på marken.
6# nej det ska bli spännande, berätta vad hon säger om snön sen! :)
#7 ja det ska jag absolut göra.
Fia kan inte vara gammal eller? :)
#10: Hon blir 6 månader på onsdag.
Så söt
9# Hon är så söt! :)
Nu har vi en del snö, min hund har inte reagerat någonting nästan varken på julgranen eller snön konstigt hon är så uppmärksam annars men hon gillar att leka med snön! :)
Vår snö håller på att smälta bort igen.
#15 Vår också :( Synd då matte gillar snö.
Medarbetare på jack russel terrier
Vi har inte heller snö längre… Vintern var kort!
Vintern har väl bara börjat… det fortsätter ju nästan fram till april/maj 🤔
18# Haha jovisst, men skämt åsido! 😃
inte mycket längre… har regnat en del
Vår snö är helt borta igen.
Här är det bara slask. Och jag hade nästan glömt hur svart en vit hund kan bli då…
Snön regna bort, men under tiden vi hade snö så var Acke fullständigt galen på våra promenader! Snö är kul :)
https://nouw.com/%C3%A4pplecider
Sajtvärd på Modelljärnväg