Valputställning 11 januari 2014
Nej, för långt att åka. Däremot ska vi på utställning i mellandagarna… få se om jag lyckas få henne att röra sig i ringen då…
Ja, lycka till på utställningen!
jag kmr dit med min valp =)
Gud vad jag hade velat gå! Men det är för långt och jag har ingen valp! Men jag hoppas ni som går dit tar massa bilder? Utställning är en spännande del jag inte brukar vara med om så lägg gärna ut bilder här sen! Och HA KUL! :D
#2 kul! Vilken klass? #3 ja utställning är väldigt roligt. Jag ska inte ställa själv. Men ska observera och lära mig för att kanske våga själv näst gång :)
4-6 månader kommer han gå i, han kmr vara ca 5 månader då
Samma som min då :) roligt
ja kul att träffa folk och söta valpar, svårt med utställning för oss då släta russlar inte är så populärt, men vi kmr ställa lite endå
Det är trist att det ska vara så, tycker de släta är minst lika fina som de med broken päls. =) Vi får hejja på varandra =)
ja det får vi göra, nu ser han lite ovårdad/broken ut då hans kmr bli slät när han är klar, så nu åker han kanske ut för att han ser lite otrimmad ut, hahaaa, men vi ser det som rolig träning, det ska bli kul att ses =) han behöver ringträningen om han ska ställas ut sen
Ja det ska bli väldigt roligt att träffas =) dessutom få se din snygging på nära håll :) Jag har lagt mest energi på att stå och sen visa tänderna, haha för det vill han inte hihi. Sen med traven det får blir som det blir. Det är ju faktiskt valpar ;)
kanske kommer och tittar men våran lille är inte välkommen då han inte är reggad i SKK utan JRTC .
11# Men titta kan man alltid göra! :)
lika med tandvisning här och tror han kmr vara som en virvelvind i ringen , men det är valpar, man kan inte kräva så mycket, försöka göra det bästa av allt
#13 precis man får inte glömma bort att de är små valpar :)