Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etiketttävlingar-undersökningar
Läst 2307 ggr
Gia91an
0

Julkort JRT- Bildtävling

Hejsan allihopa!

Nu är ju ifokushunden över här på JRT-ifokus så nu tänkte jag att vi ska dra igång en ny tävling.

Nu börjar det ju dra ihop sig till jul och då tänkte jag att vi kunde skicka in våra fina, julinspirerade kort på våra hundar, som sedan kommer att få vara startsida under jul och nyår! 

Lite regler:

• Ni får ha en ELLER flera hundar på kortet.

• Det skall ha ett tydligt jultema.

• Hunden skall vara en JRT ELLER en JRT-blandis.

• Ni får lägga in max två bilder per användare!

Så ta de finaste bilderna ni bara kan nu, vi fick ju in massor på förra tävlingen så det hoppas jag på här med nu! Kom igen nu allihopa! 😃

Slutdatum är 20:e December. Sedan pågår röstningen fram tills julafton! 🙂

LinaK
0

Måste bilden vara tagen i år? 🙂

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Gia91an
0

1# Nej det tycker jag inte :) Jag är ny Sajtvärd för i år så gamla bilder är ju för mig okända! ;)

LinaK
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då kommer här ett bidrag från förra julen, kommer nog ett nytt bidrag också som är taget i år. Men har inte tagit fram julpyntet än så det får bli till helgen 😉

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Gia91an
0

3# Jättefin! :)

Gia91an
0

Putt! Glöm inte lägga in fina julbilder här nu! ;)

tezzla
0

får det enbart vara jrt på bilden, gör det något om en annan hund är med på bild av annan ras?

Gia91an
0

6#Nej jag tycker inte det gör något om "syskon" av annan ras är med, men det måste vara en JRT på bilden! :) Och då gärna i centrum. :)

Saiop
2

Inte alltid lätt att fota en busig JRT valp, men här kommer mitt och Orions bidrag =)

Gia91an
0

8# ÅÅh vad fin! :) Riktigt julig! :D

tezzla
2

God jul från oss

Gia91an
0

10# KLockrent Tezzla! 😃

seba
2

God jul önskar Tina =)

Gia91an
0

12# Jättefin bild och supersöt hund, har inte sett henne här innan! Är ni nya? 😃 Jättefin bild i vilket fall 🌺

seba
1

#13 Tack 🙂 Ja, vi är ganska nya. Har iof varit medlem ett tag men inte skrivit så många inlägg här utan mer kollat runt lite 🙂

Gia91an
0

NU har jag helt glömt bort att det skulle sluta den 20:e Men jag tar in fler bidrag idag med och ikväll kör vi igång en snabbröstning!

Gia91an
0

Mitt och Staceys bidrag! :D

Gia91an
0

Ni som har julkort som ni vill ha med här har chans på er tills klockan 6! Så skynda på! :)

Inlägget är låst för nya kommentarer