My dog
På fredag den 3 Januari åker jag upp till Göteborg för att ställa ut Frosty och Tore på My Dog i Svenska Mässan den 4 Januari. Det är bara 50 Jackisar som ställs där. Någon som skall dit?
Jag ska dit med Doris båda dagarna! Dock har hon inte blivit ordentligt trimmad på ett par månader så det får gå som det går. Vilka klasser ställer du i? :)
Lite roligt att det är två från samma område som skall dit! :)
Hehe… nej, jag tror det är lite för tidigt för oss. Men kanske nästa år.
Så skoj att det är en till här ifrån. Jag kommer att ställa Tore i unghund och Frosty i öppen klass. Tore behöver jag inte trimma och Frosty trimmar jag själv.
hade tänkt ställa i jakt och valpklass, men det fanns bara 6-9 mån, valpen är för ung… för långt att åka för att bara titta, lycka till alla
Så mkt som 50 jrt har det inte varit på nån utställning i år förutom svensk vinnare i älvsjö nu i december så jag tycker det var mkt hundar med. Jag ska ställa min unghundstik båda dagarna, har inga stora förhoppningar dock då hon är så ofärdig i kroppen…🙂
www.myrvangs.se
Jag ska dit! fast vi håller oss ifrån utställningsringen 😉 Istället blir det freestyletävling både fredag och lördag 😃
Jag blev lite sugen på att åka dit och se hur det går till på en "riktig" utställning. Men det är väl svårt att få tag i ett hyfsat hotellrum nu.
Vi har ju en stor utställning här i stan nästa år. Jag funderar faktiskt på att testa att ställa ut där, och då får jag ju inte se ut som ett frågetecken :-)
Prova på Hotell Allén