Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettträning-tävling
Läst 795 ggr
Cederström
1

My dog

På fredag den 3 Januari åker jag upp till Göteborg för att ställa ut Frosty och Tore på My Dog i Svenska Mässan den 4 Januari. Det är bara 50 Jackisar som ställs där. Någon som skall dit?

tnoet
2

Jag ska dit med Doris båda dagarna! Dock har hon inte blivit ordentligt trimmad på ett par månader så det får gå som det går. Vilka klasser ställer du i? :)

Gia91an
0

Lite roligt att det är två från samma område som skall dit! :)

[tk1971]
0

Hehe… nej, jag tror det är lite för tidigt för oss. Men kanske nästa år.

Cederström
1

Så skoj att det är en till här ifrån. Jag kommer att ställa Tore i unghund och Frosty i öppen klass. Tore behöver jag inte trimma och Frosty trimmar jag själv.

tezzla
1

hade tänkt ställa i jakt och valpklass, men det fanns bara 6-9 mån, valpen är för ung… för långt att åka för att bara titta, lycka till alla

Eskimonica
0

Så mkt som 50 jrt  har det inte varit på nån utställning i år förutom svensk vinnare i älvsjö nu i december så jag tycker det var mkt hundar med. Jag ska ställa min unghundstik båda dagarna, har inga stora förhoppningar dock då hon är så ofärdig i kroppen…🙂

www.myrvangs.se

SmileyMalin
0

Jag ska dit! fast vi håller oss ifrån utställningsringen 😉 Istället blir det freestyletävling både fredag och lördag 😃

[tk1971]
1

Jag blev lite sugen på att åka dit och se hur det går till på en "riktig" utställning. Men det är väl svårt att få tag i ett hyfsat hotellrum nu.

Vi har ju en stor utställning här i stan nästa år. Jag funderar faktiskt på att testa att ställa ut där, och då får jag ju inte se ut som ett frågetecken :-)

Cederström
1

Prova på Hotell Allén