Julklappar till era JRT?
Har ni planerat att ge era hundar något speciellt i julklapp i år? Ger ni julklappar alls? Låter ni dem öppna dem själva? Berätta och lägg gärna upp en bild! :)
Ja, Hugo har alltid fått julklappar och får alltid öppna dem själv om det är ätbart 🙂
Vet inte vad jag ska hitta på i år.. Hittar nog något skoj på hundmässan nu i december, de har alltid så mycket fina grejer!
Oh vart är hundmässan? :D Lät ju kul!
Jag funderar på att köpa något litet pipigt till Stacey och slå in den. Den kommer inte överleva mer än 5 minuter men hon kommer att ha kul!
Sen även något ätbart då! Ser fram emot att ge henne OCH katterna julklappar! 😃
Hundmässan är väl stora sthlm som avgår på älvsjö mässan i vinter?
Ludde brukar få godis och ev. någon leksak. De paketen får han öppna själv.
Medarbetare på jack russel terrier
#3 Stämmer.
Har blivit lite av en tradition för mig att åka dit.. Alltid lika trevligt 🙂
3-4# Åh vad kul! Synd att det är lite långt härifrån bara! :( Ni får helt enkelt ha kul åt mig med 😉
Hej min hund skall få en kompis i julklapp den kommer hem till oss den 14 december. Inte samma ras men blandning av whippet/lurcher jätte söt. Den är något yngre en henne men inte valp. Vi var och träffa den för en vecka sedan och allting gick jättebra. Det är så spännande.
#6 Åååh vad spännande!
Jag går också i valptankar men har inte tiden för tillfället… Får se längre fram hur det blir.
6# Nej men gud vad kul för henne! Glöm inte visa bilderna på "syskonen" sen! :D
Det skall jag göra !!!!
Wilda kommer få en ny aktiveringsleksak som jag tror att hon kommer älska, tanken med den är att när de kampar så för de godis ;) plus lite goda ben och såklart gottis i akt.leksaken :)
10# Låter som en kul jul för henne!
Jag tänkte verkligen göra det svårt för Stacey att öppna paketet! Kommer bli jättekul! xD
Är kass på presenter i allmänhet men något trevligt borde väll vovvan få :)
Acke ska få en stor leksak, ett elefanthuvud med rep på varsin ända. Jag kan ta ett foto på den en dag :) Eftersom detta är hans första jul så får vi se om han får öppna den själv eller om han ska få hjälp att öppna den.
https://nouw.com/%C3%A4pplecider
Sajtvärd på Modelljärnväg
Mercedes ska i alla fall få en leksak och kanske något mer. Om hon klarar av att öppna får hon självklart göra det helt själv.
Jag säger som #12.
16# + 17 Men gud vad fina! Älskar verkligen tröjan! Helt underbar! :)
Ja den var super fin tröjan.
Min jrt får ingen julklapp i år, men där emot är han skyldig min mor nya tofflor i julklapp då de fått lida för hans valptänder haha.
20# Haha så kan det vara, tomten kommer inte till busiga valpar ;)
Blir första julen för fröken terrier :)
Och hon kommer lyx-kött av min mamma sedan kommer hon få godare lunch eller middag det är vad jag kommer erbjuda, sen kommer hon få leksak eller något av min mamma.. min mamma älskar min hund tur de :)
George får alltid en "God julklapp" som han sliter upp :) sen är de ju sigges första jul, men han ska nog med fatta galoppen :) men idag fick dom varsin julklapp av min syster (som matte tycker mer om än dom) de var var julkula med en bild på dom i :)
24-25# Jättefina ju! :) :D
hur får man julkulor me sin jrt på? så fina! :)
#27 jag tror hon hade köpt såna kulor på ullared och bara tagit passande kort :)
29# ååååh vad söt! :)
Jag skulle ta bild på Ackes julklapp, men jag hann inte för han lyckades "slakta" leksaken på 10 minuter :/ :p
https://nouw.com/%C3%A4pplecider
Sajtvärd på Modelljärnväg