Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettallmänt
Läst 499 ggr
Gia91an
0

Fjärde Februari!

Hejsan allihopa, vad gör ni och hundarna idag? Händer det något roligt? Något som är tråkigt? Hur är det med snö hos er nu?

Gia91an
0

Jag själv har precis varit ute och kastat med leksak i kombination med inkallning, skall och backa. Gick helt okej men vi måste jobba mer på det helt klart! 

Blev dock lite irriterad då någon har lämnat en massa hundbajs på "mitt" fält där jag brukar kasta massa boll och leksak. Är sååå trött på att behöva tvätta skorna hela tiden. Plus så måste denna människan ha en elefant som skiter där uppe… Blää… Är det många ovilliga bajsplockare hos er med? :(

[tk1971]
0

Fia är lite skadad nu. Hon lekte lite för vilt i hundrastgården med en polare och det blev nåt sår på tassen, eller så är det klon, det blödde rätt mycket i alla fall. Svårt att säga vad det är, man får inte titta så noga där nu. Hon haltar rätt mycket när hon går. Funderar på om man ska ta henne till en veterinär igen. På djursjukhuset tror de säkert att jag lider av Münchhausen by proxy eftersom jag varit där så ofta, först med förra hunden och nu med Fia.

catr.ruds
0

Jag städar mest och går promenader med Mercedes. Här har det varit plusgrader att antal dagar nu så det har varit slask och lite isigt men nu är det bara isigt. Inte roligt alls. Jo vi har allt lite ovilliga att plocka upp efter hundarna här med.

Gia91an
0

2# Stackars Fia! Förhoppningsvis är det inget farligt med klon. Stacey drog av hela sin med kapsel och allt, men det läkte jättebra och nu har den börjat växa igen. Så vi får hoppas att det går lika enkelt för er! Haha Munchhausen by proxy för hund, den var ny ;)

3# Städa är ju inte jättekul, men ack så nödvändigt! Här är med plusgrader och slask. Inte kul!

tezzla
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vi har haft en slö dag med koppelpromenad i över 2 timmar, ska klippa till hundar sen ikväll och utställningsträna lite, har haft soffmys på fm då min rygg blev dålig av dagens halka

Gia91an
0

Vilken fin bild! Soffmys är alltid trevligt! Men du får vara rädd om ryggen, vet själv hur drygt det är när man har ont!

TeaOchHanna
1

Tea har fått hängt med mig i skolan hela dagen då jag bara suttit och skrivit. Det var tre hundar i den lilla "hund-datasalen" och jag var lite skeptisk till hur hon skulle kunna hålla sig i skinnet och inte busa allt för mycket med dom andra hundarna. Men det funkade jättebra! Hon höll sig till sin fåtölj, dock fick jag säga till henne några gånger när hon försökte få igång en border terrier till lek och fjäskade allt för mycket för spanieln ;)

Gia91an
0

7# Åh vad praktiskt att kunna ha med hunden till skolan! Fuskigt! ;) Skönt att hon skötte sig så bra!

TeaOchHanna
0

Ja det var riktigt skönt! Hon har en tendens att vara översocial :D Det är en riktig lyx att kunna ha henne där om jag vet att det blir en tuff dag. Så slipper jag cykla hem över lunch och hon slipper ligga hemma ensam :)

Mr_Si
0

Jag har vart ute och gått en några rundor med vovvan. Sambon har vart ute och lekt med henne också :)