Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettallmänt
Läst 546 ggr
Gia91an
1

ÅÅÅh äntligen!

Hejsan allihopa! Vad gör ni idag i det fina vädret? Här är det underbart väder, och jag och stacey ska ut och cykla en massa! Vad gör ni och hundarna en sån här fin dag? :D

catr.ruds
0

Här har v tagit en långpromenad ner runt sjön och suttit där nere en stund. Det är tredjedagen med sol och det känns verkligen som om våren är på intåg. Resten av dagen blir de städning IGEN och så ska vi ta det lugnt. Mercedes har nu upptäckt att det är roligt att stå på balkongen och titta (det enda som hon kan se är om som bor snett över, varav en familj har hund).

LouiseKW
1

Tagit, enligt matte, onödigt dopp i ån. Frågar man Acke så är han jättenöjd :/

https://nouw.com/%C3%A4pplecider

Sajtvärd på Modelljärnväg

catr.ruds
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

n bild jag tog nere vid sjön idag. Är tyvärr agen med mobilen så lev inte så bra men den är ändå söt tycker jag.

LouiseKW
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Tycker den bilden blev bra fast den blev "immig". Jag tog också en bild på Acke men hade nog velat se min egen min när jag kollade på bilden och upptäckte var Acke var någonstans och sen kollade upp och fick bekräftat vad han pyssla med. Inte glad matte men en överlycklig hund :P

https://nouw.com/%C3%A4pplecider

Sajtvärd på Modelljärnväg

catr.ruds
0

#4 Din bild var inte så tokig heller.

Mercedes tycker om att bada tassarna och det gjorde hon för andra gången dag. Simma är hon inte så glad i. Kan nog ha att göra med att hon fick ett ofrivilligt dopp från ganska hög höjd.

TeaOchHanna
0

Jag har ägnat dagen med att försöka få min hund att bajsa… Haha! Från att vara lös i magen i fem dagar till att snart ha gått två dagar utan en korv känns lite underligt. Än har jag inte lyckats men vi jobbar på det!

Gia91an
0

Haha inga dopp är onödiga för en JRT! ;) Min flicka vill också bada, när det är några grader varmare kommer hon få det… Har ett par "vallgravar" vid travbanan i stallet med fint rent vatten, prefekt för att träna vovva! ;)

Söta bilder ni har lagt upp! :)

6# Oj, vill han inte bajsa? Verkar han ha ont? Jag förstår att du är orolig, hade jag med varit!

TeaOchHanna
0

Ja men nu har oron släppt tack och lov! :) Magen funkar helt normalt för henne nu och jag har stenkoll på att hon inte blir matad med konstiga grejer igen!

Gia91an
0

8# Gud vad skönt! :D