Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettövrigt
Läst 2309 ggr
[tk1971]
3

Vad gör ni idag?

Jag och sambon ska åka till ett lite finare hotell än de råtthål vi vanligtvis brukar bo på, och Fia åker till svärmor. Hotellvistelsen är sambons födelsedagspresent till mig. Det blir välkomstdrink, kaffe och trerättersmiddag, och som den läckergom jag är ser jag fram emot det.

Fia får det bra hos svärmor, hon är den där vårdande typen som måste ta hand om alla och se till att alla har det bra. Måste komma ihåg att säga att Fia INTE får sova i sängen : )

catr.ruds
0

Vi ska mest ta det lugnt idag och så ska vi väl som vanligt gå en långpromenad.

tnoet
1

Vi laddar för sista inomhusträningen i vår agilitygrupp om en timme. Doris ska träna med sin nya favoritleksak (en gigantisk prasslig och pipande ful bäver på 30 cm…) och Edda ska få följa med för att miljötränas (eller snarare lära sig att titta på och inte få va med och träna hela tiden). 

I övrigt är vädret i Blekinge kasst idag, så något roligare än så blir det nog inte för hundarna idag.

Cederström
0

Gårdagen och även denna dag ägnar jag åt lite hundtrimmning. Jag tittar också över hur det är med utställningar över våren och sommaren. Någon långrunda blir det inte idag för det regnar.

LinaK
0

tk1971 Låter som att ni får en trevlig hotellövernattning! Alltid skönt att komma iväg lite och bli bortskämd 🙂

Jag och hundarna kom hem idag runt lunch, har åkt från mina föräldrar som bor utanför Örebro och hem. Sen åkte jag och gubben och handlade lite mat. Hundarna är supertrötta efter bilresan så det blir nog bara lite rastning i trädgården idag. Ska alldeles snart rensa ur toaletten och hallen på prylar då det kommer hantverkare hit på Måndag och ska börja renovera. Usch och tvi vad trist!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Gia91an
0

Stacey verkar lite magsjuk idag, så här blir det mest att ta det lugnt med promenader! :/ Just nu ligger hon och tuggar ben, så alltför farligt kan det nog inte vara i allafall!

Cederström
1

Hoppas att Stacey kryar på sig snabbt.

Gia91an
1

Tack! Ja hon verkar lite bättre!

[tk1971]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är så off topic som det kan bli, men ni kanske har sett att iFokus har en fototävling. Så detta visar vad jag gjorde igår: Ja, här ser ni Katarina Stenbock, en av Gustav Vasas gemåler, som visar oss runt på Vadstena slott. Som den historieintresserade person jag är så tyckte jag det var intressant att lyssna på.

SmileyMalin
0

Idag tar vi det lugnt! Vädret är inte roligt så vi har bara gått en liten promenad också kanske det blir ett kort styrkepass på pilatesbollen. Grabbarna har haft en rätt intensiv vecka med långpromenader med kompisar måndag, tisdag och onsdag. Långpromenad + freestyleträning på klubben torsdag, freestyleträning på klubben + agilityträning i ridhuset fredag och agilityträning i ridhuset lördag. 

Så idag slappar vi mest 😃