Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikett: allmänt
Läst 419 ggr
Gia91an
0

Usch vad jobbigt.

I helgen var sambon i Stockholm och han tog dessutom med sig Stacey dit. Så varit utan båda hela helgen och det har varit sjukt konstigt. Jag har ju liksom med Stacey överallt och att då inte ha det var grymt konstigt. Och för att inte tala om att jag inte kunnat sova heller. Sktidrygt att inte ha mina "nallar" hemma. 

Hur är det för er när ni är hundlediga? Jag blev verkligen helt: Vad gör folk utan hund egentligen? Speciellt när det var så fint väder i helgen!

catr.ruds
0

Jag är sällan hundledig. Men just nu om jag var hundledig skulle jag nog njuta lite eftersom Mercedes just nu är inne i en extrem period med trots. Skulle så klart sakna henne extremt, men det skulle vara så lugnt här hemma.

Gia91an
0

1# Jo det kan jag tänka mig, då måste det bli lite skönt ändå. Stacey är ju ganska lätt att ha och göra med så det är ju inte riktigt samma sak liksom ^^

Cederström
0

Jag är aldrig hundledig.

Gia91an
0

3# låter både jobbigt, och härligt! ;)

[tk1971]
1

Jag och sambon gillar att resa, oftast blir det nån liten kort resa inom landet och då får Fia för det mesta vara hos svärmor. Då känns det ju lite underligt att hon inte är med.

Nån enstaka gång har hon varit med husse på jobbet, om jag har varit sjuk eller så. Då känns det tomt hemma.

Arg
0

Jag brukar inte åka ifrån min hund, som tur väl är.