Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikett: allmänt
Läst 383 ggr
[jnordstrom]
0

George och Sigge har flyttat!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har flyttat och vovvarna tycker om den nya utsikten! De passerar många hundar där. Dock längtar dom nog tills vi fått byggt ett staket så dom kan vara fria :)

Gia91an
0

Ooooh vad härligt!!! Ja de längtar säkert efter staket, det hade jag gjort i alla fall ;)

Fast jag blev lite rädd, jag trodde först att du menade att du gjort dig av med dem, guuud vad lättad jag blev när jag läste resten! Hur går det för er? Hur mår liten?

[jnordstrom]
0

Nä, dom gör jag aldrig mig av med!:) fast jag kan få gråa hår av dom ;) det går bra! Är väldigt lyxigt för hundarna när jag är mammaledig de är inte många timmar dom är själva :) (självklart lyxigt för mig med) sen är de skönt att dom accepterar Elton så himla bra! Elton växer så de är galet, 3 månader nu! Hur är de med dig och stack? :)

[jnordstrom]
0

Stacey*

Gia91an
0

Haha nej jag tänkte väl att du aldrig skulle göra dig av med dem! Åh är Elton redan så stor, gud vad tiden går fort! :) Måste vara mysigt att vara mammaledig, och hundarna klagar säkert inte!

Jodå här är det asbra, vi går lydnadskurs och ser redan en förbättring med flickan… Hon har fått ett jättebra fokus verkligen! Så det är bara bra! Jag är med hemma nästan hela dagarna, gör kandidaten nu så Stacey är nöjd också! ;)