Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikett: övrigt
Läst 604 ggr
[tk1971]
2

En liten milstolpe

Nu är Fia en stor tjej. Idag märkte jag att hon börjat löpa, nästan 11 månader gammal. Då var det nog inte så konstigt att hon smet iväg igår till en hund när hon kom ut från svärmors hus.

Men tikskyddet gillar hon inte…!

Jackie 2012
0

Vår tös var 8 månader när första löpet kom. Snacka om att de är ett steg in i vuxenvärlden!!!!-) Vi använder inget tikskydd, vi ser till att hon lär sig slicka så de inte blir fläckar, nu 3de löpet så var hon jätteduktig, bara någon enstaka fläck! Få man fråga varför du använder tikskydd?

JackieOskyldig

tnoet
0

Min yngsta började också löpa i veckan! 8 mån gammal. :) 

Den äldre använder inget tikskydd för hon tvättar sig så duktigt, men den här lille skiten verkar inte fatta alls vad som pågår. Vill helst inte krångla med tikskydd på henne heller, men börjar hon inte tvätta sig får hon ha skydd på sig när hon sover i sängen hos oss på nätterna i alla fall.

[tk1971]
0

#1: För att jag inte vill ha fläckar överallt, särskilt inte på den nya soffan.

[tk1971]
1

Ja, det här börjar ju bra, hon har accepterat tikskyddet (jag trodde vi skulle behöva ha hårda duster om det) och damen är extra kelsjuk och lugn. Men hon luktar inte så gott just nu…

TeaOchHanna
1

Nä dom luktar inte gott… Min tik är också i löp nu och vi bor i ett litet studentrum. Jag måste konstant vädra bort löptik-lukten :p

Gia91an
0

#4 vad skönt att hon accepterat tikskyddet i allafall! Om det behövs så behövs det ju liksom! :)