Julklapp till era hundar?
Får era vovvar julklappar i år?
Isåfall vad får dem isåfall?
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Jag tycker julklappar till djuren är självklart. Nästan det roligaste på hela julafton!
Av mig ska Doris få ett par pipleksaker och en tjurmuskel. Tycker absolut det räcker så, men känner jag min familj rätt så kommer det ligga en drös till med paket under granen.. 
Detta år blir det snålt då vi nyss flyttat till hus och köpte Birk, så det blir bara ett stort tuggben i paket och sen julmat =) dom brukar alltid få en leksak varje år, men jag struntar i det, dom håller 5 sek sen är det bara trasor och stoppning överallt
dom får fira jul i huset med oss och våra familjer
Jag och min pojkvän brukar fira ihop med ahns föräldrar men det brukar bara bli lite smått till hundarna som lite godis. Köpte dyra leksaker till deras hund förut (innan jag hade skaffat ny) men han fick tugga sönder dem så det var inte kul längre. Min massakerar alla egna leksaker men vet att aktiveringsleksaker inte är tuggben.
Medarbetare på jack russel terrier
Våra får varsitt extra smaskigt ben, sen blir det även lite extra godis-sök. Leksaker har vi redan så att räcker och blir över :)
Silas kommer få ett stort ben i råhud och ett gosedjur, Hugo kommer få grisknorrar och ett gosedjur 
De brukar få ett stort ben var.
och iår ska de även få nya sängar då vi ska flytta till nytt hus och de ska få en myshörna i vardagsrummet. Men det kanske är mer till mig… ? =)
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
Blev lite mer än väntat här.. Hundarnas "morfar" hade skickat ett paket som jag hämtade ut igår, och där i låg 2 stora ben och 4 små lampor att hänga i sele/koppel/täcke nu när det är mörkt :)
Om man tycker att hunden är en del av familjen och man vill vara snäll, så kan man ju självklart ge hunden en present.