Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettövrigt
Läst 694 ggr
[tk1971]
1

En sorgens dag

För exakt ett år sedan avlivades vår förra hund. Jag kan framkalla den hemska känslan jag hade då, det var riktigt hemskt. Jag kände mig så skyldig för att jag tvingades leka gud och bestämma att hon måste dö. Å andra sidan hade vi ju inget val.

Jag tror inte hon fattade vad som hände, hon låg där på bordet och fick kanyler insatta, och det tog inte alls lång tid innan hennes haka föll ner tung i mina händer och allt var slut.

nickiee
1

Ledsen vet hur du känner dig . gör lika dant med dom hundar å katter jag förlorat … Blomma

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

LinaK
2

Usch och fy 😕 tänker på dig en dag som denna!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

michanna
1

usch.. tänker på dig..

hekamar
1

Usch, det är ingen rolig känsla. Förstår att det är jobbigt.

Gia91an
1

Usch! Men just för det hemska valet är du ändå en väldigt bra matte/husse. Det är det svåraste vi kan göra som hundägare. Jag tänker på dig och hoppas smärtan försvinner, det gör den till slut. Men gud vad lång tid det tar att komma över en hund :( Men i vilkfall skickar jag litet kramar till dig!🤗

Cederström
1

Jag känner också igen det du nu går igenom. Jag har fått uppleva denna tråkiga baksida av hundägandet. Som tur är har vi ju möjligheten att ta beslutet så hunden slipper att lida. Jag sänder många kramar till dig.

vallhund
0

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.