Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettallmänt
Läst 1030 ggr
[jnordstrom]
0

usch så orolig :(

Nu får ni hålla era tummar för jag tror nämligen min älskade Georges diskbråck kommit tillbaka med dunder och brak.. ska till veterinären i morgon och är fallet så tror jag inte han kommer med mig hem igen, för klarar nog inte en gång till. Fy. Ledsen blir jag. 😢

[tk1971]
1

Ja, det låter verkligen ledsamt 😕Jag hoppas i alla fall att veterinären har nåt bra besked att ge idag. Håller tummarna för er.

catr.ruds
1

Ush låter inte bra.

[jnordstrom]
0

Nu var det diskbråcket som bråka igen. Han fick följa med över helgen hem igen. Nu får han inte bli sämre. Veterinären sa att vi sk försöka men inte ha förstora förhoppningar. Hoppas jag gör rätt och inte handlar efter egoistiska val. Det gör förbannat ont i en när man ser dom sjuka.

Gia91an
0

Nej men usch så tråkigt!! Hoppas han blir bättre, annars sänder jag styrkekramar till dig! Aldrig kul när våra älskade blir sjuka! :(

[jnordstrom]
0

#4 tyvärr fick min älskling somna in igår. Det är den största sorg jag vart med om. Jag är glad att jag har sigge och min son Elton som gör att vardagen måste gå vidare. För detta är tungt.

Gia91an
0

5# Nej vad synd jNordstrom! Lider verkligen med dig! 😕Men nu slipper han i allafall att ha ont. Och precis som du sa innan är det ju det svåraste med att ha djur, att vara osjälvisk i sådanna situationer. Många styrkekramar till dig!

[tk1971]
0

Det var dåliga nyheter : ( Tänker på er.

Hanna
0

Men fy vad sorgligt. Beklagar verkligen. 😕🌺

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Cederström
1

Det är tråkigt och jobbigt när det går så. Styrkekramar till dig. Jag har tyvärr fått ta bort ett antal hundar i förtid genom åren och det är smärtsamt  varje gång. Jag får tårar i ögonen när jag läser vad du får gå igenom nu. Njut av det du nu har och se framåt. Kramar

hekamar
0

Åh, nej! Jag beklagar verkligen. :(

[jnordstrom]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack snälla för stöd! De värmer när det är jobbigt!

catr.ruds
0

Vad tråkigt att höra.

Gia91an
0

11# Mycket vackert kollage. Många kramar till dig!