Artikelförslag!
Ja hörrni, nu har jag slutat jobba och tänkte att jag skulle få igång sajten lite, är det någon som har några önskade artiklar på lager? Vad vill ni se här? Vad är ni intresserade utav?
Pälsvård! Generellt och inför utställningar, hur man går tillväga med dom olika pälstyperna och hur dom förväntas vara groomade på utställningar! Det hade jag velat läsa!:)
Ja just det, det var det någon som ville ha innan också. Hmmm det verkar lite svårt att hitta någon som är villig att skriva en sån artikel, men jag får leta lite. Men det ÄR ett jättebra tips!
Jag har lovat några andra härinne att visa hur man detaljklipper ansikte/tassar och sådär innan. Har skissat upp en artikel och tänkt ta pedagogiska bilder till. Ska bara hitta tiden till att göra det.. Och låta Doris päls växa ut igen (oops).
3# Låter suveränt! Jag vet ju att du kan och jag vill ju gärna att någon som kan sina saker skriver artiklarna. Och du och jag har ju talat om att du ska skriva den sedan innan med. Kan fixa Insider till dig när artikeln är klar sen! Som lite belöning! :)