Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettallmänt
Läst 643 ggr
Gia91an
0

Dagstråd JRT!

Hejsan allihopa! Hur är det med er? Vad har ni hittat på idag? Vad gjorde ni igår? Hur mår ni? Hur mår hundarna?

catr.ruds
0

Mercedes och jag brukar vara ute på långpromenad som vanligt. Just nu håller jag även på med en ny tröja till mitt aprilskämt då hon har växt lite sedan förra vintern och även fått bättre hull så de förra börjar bli lite trånga.

Gia91an
0

1# Härligt med någon annan som gör tröjor! Blev precis klar med min "fifty shades of purple-tröja" som jag stickat till Stacey! Vi får lägga upp dem i tröjtråden sen! 😉 Tänkte göra en i blandat ullgarn med snart!

Gia91an
2

Kan berätta om en liten anekdot om igår. Vi cyklade en lång runda i lite högre tempo igår, och när vi kom fram till ett fält som gränsade till en hästhage såg vi något sjuuuuukt coolt! Först såg vi massa harar, som Stacey registrerade men struntade i, Sen kollar jag längre ut och ser något stort. Tänker aqtt det nog är en räv, men blir tveksam och kollar igen. Vid det här laget springer 7 harar åt olika håll och det jag ser har svarta fläckar på öronen. Men fel färg för räv. Gulare, större. Drar ett andetag och inser att det är ett lodjur! Ascoolt. Vid det här tillfället står vi stilla och det är bara jag som ser det. Ca 150 meter ut i åkern. Stacey ser inte och vinden ligger åt andra hållet. Lite längre bort går två rådjur, ser hur lodjuret liksom sjunker ner i åkern, ser bara huvudet. 

Så sjukt spännande! Aldrig sett ett lodjur innan. Ville gå närmare och titta mer, men sambon blev lite nervös av det. Får väl cykla vidare dådå! Och Stacey satte av som en galning när vi började cykla, nästan så hon drog mig. Haha. Riktigt spännande!

aicifel
0

Jag jobbar i vanlig ordning (dygnet runt känns det som) bara 39 år kvar till pensionen då! Tack och lov får jag ju ha med den trotsiga nyblivna ettåringen  på jobbet, han trivs jättebra där, massa uppmärksamhet hela tiden även om man måste vara stilla och tyst;) så gött när kollegorna blir besvikna när jag inte har med mig han. Ikväll ska vi på långpromenad och leka med hans mopstjej:)

catr.ruds
1

Ja då ska absolut lägga upp bild sen.

Roligt att se ett lodjur ute i det vilda. Har inte sett i det vilda själv.