JRT IFOKUSHUNDEN 2014
Nu ni är det dags för årets ifokushundstävling! Klart att JRT iFokus skall vara med när vi har så vackra hundar, eller vad säger ni? 😂Så skicka in era vackraste bilder på era hundar, de regler som finns följer nedanför!
Så går det till
Sista dag för att lämna in bilder här är den 15:e Oktober. Sedan gör vi en röstningstråd som ALLA kan rösta i, för att få fram den bästa bilden. Innan den 1/11 2014 ser jag till att det vinnande bidraget skickas till de som sätter ihop ifokustävlingen. Vår röstning slutar alltså den 30:e oktober!! Sedan ordnas finalen (en röstningstråd) inne på Hundar iFokus. Finalen pågår en månad. Vinnaren är årets iFokushund och representerar sedan hundsajterna i tävlingeniFokus djurfoto 2014 (som hålls inne på Djurfoto iFokus).
Regler:
Det måste vara EN hund på bilden.
Det måste vara en JRT eller en JRT-blandis.
Ååh nu hopp jag på många underbara JRT-bilder här nu! :D Vad hunden gör spelar mig ingen stor roll, utan jag vill att NI skall tycka att ert bidrag är fint! Lycka till mina vänner! :D
- Redigerat 2021-04-19 13:13 av Niklas
Klart att Hugo skall vara med!! :D
En jack russell med mycket livsglädje 😃
_
(hoppas det är ok att vi medisar är med i tävlingen?)_
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
För mig är det okej, då vi ALLA röstar i slutändan. Då blir det demokratiskt och ingen får fördel! 🙂
Nu får vi inte glömma denna tävlingen allihopa! För att göra det roligare slänger jag in ett pris för vinnaren även här!
Nu har vi inte mycket tid kvar på oss! Glöm inte att skicka in era bidrag så att vi sen kan skicka det vidare till ifokushunden! :D

Lisa
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus
Oj, det var inte meningen att det skulle bli två och åt fel håll. Men det kanske går att fixa? :)
Det är lugnt, inför röstningstråden vänder jag rätt på den! :D Jättefin bild!