Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettbeteende
Läst 1052 ggr
Gerd Naess
2014-11-05 15:05
0

Sorg

Min vakre, 4-åring Tycho mistet sin husse for en måned siden, och han sörjer forferdelig! Har hatt god hjelp av naboer med hage, og der er han hoppende glad! hjemme er han veldig trist - jeg trenger virkelig råd. Har värt på graven, og han lå i sengen på hospice, men ikke etter at min mann döde, dessverre. De sto hverandre veldig när. Takknemlig for tilbakemeldinger! Gerd (og Tycho)

[jnordstrom]
2014-11-05 15:15
6

Jag vill börja med att beklaga sorgen! Min jrt sigge, förlorade sin kompis i somras. Det var en lång period av sorg här hemma. Sigge varken åt eller ville leka. Utan han bara sov och sov. Men vi kämpa med att få honom att leka och ha roligt så sagta med säkert blev han gladare. Idag tre månader senare är sigge fortfarande inte 100% sig själv. Det kanske han aldrig blir Heller. Men jag tror det tar tid för dom att sörja, precis som för oss. Kram

Gia91an
2014-11-08 12:03
2

Usch! Beklagar sorgen, både för dig och din hund. Måste ju vara traumatiskt även för djur och precis som jnordström säger så tar det nog tid att sörja. Men det är okej, det får ta tid, oavsätt om du är människa eller djur! Äter han och så? Vill han röra på sig?

Gerd Naess
2014-11-20 10:31
1

Tusen takk for flere gode svar med råd om hvordan man håndterer sorg. Det går mye bedre med Tycho nu, og han leker og spiser, men har endret karakter betraktelig. Er mye mer ettertenksom og  undrende i blikket, og fölger etter meg fra rom til rom…..Er spent på hvordan det kommer til å bli når vi flyttere til en mindre leilighet i et annet område 1.mars! Tror det skal gå bra, og at han får nye lekekamerater der. Han er veldig snill, enormt sta (envis), men er altså ikke fullt så leken lenger. Jeg aktiverer ham veldig mye, både med leker og löpning (da må han löpe selv, fordi jeg som 71-åring ikke löper särlig fort! (haha) Mange hilsener til alle dere der ute som har disse utrolige hundene!

Beste hilsen fra Gerd

Gia91an
2014-11-26 09:00
0

Låter som att han har tur som har dig som ägare! 🙂