Agilitytävling JRT!
Nu ni!
Nu är det dags för nästa tävling!
Eftersom jag vet att vi har en massa agilitygalningar här inne så tänkte jag att vi skulle ha en bildtrådstävling med temat agility. Det kommer att finnas ett agilityrelaterat pris för vinnaren som jag kommer att skicka till denne. Jag har alltså även i denna tävlingen blivit sponsrad från en djuraffär, för att göra det lite roligare! 😃
Kriterier för tävlingen:
1. Det måste vara en eller flera JRTs eller JRTblandisar på bilden.
2. Det måste vara fotograferat på/under/över/bredvid hinder på en hemmagjord/offentlig agilitybana.
3. Hunden skall visa genuin glädje över sporten.
4. Det spelar inte någon roll vilket hinder ni väljer.
Sedan skapar jag en ny bildtråd där alla får rösta, och så får vi se vem som har bästa bilden!
Jag hoppas verkligen denna tävlingen blir uppskattad, jag själv tycker det skall bli jättekul att se era bidrag! 🌈 Lycka Till!🎈🌺
Yay!! :D Tea och jag ska gå vår första agilitykurs nu så det passar ju jättebra! ;)
Vad roligt med en tävling! 🙂 Vet inte om vi Medarbetare får delta, men i vilket fall så sparkar jag igång tävlingen med en lite äldre agilitybild på Sigge som älskar agility, kanske man kan se på hans leende på denna bild? 😉
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
1# Härligt, då vill jag se bilder från er!!
2#Ja det skulle jag ju skrivit också! Jag godkänner absolut bilder från Medarbetare. Jag själv kommer kanske lägga upp någon, men kan själv inte vinna. Däremot planerar jag att alla på sajten skall kunna rösta senare, vilket då innebär att även Medarbetare kan vinna denna gången! Ibland är det bra med restriktioner om vilka som kan vinna, men detta tycker jag att alla skall ha möjlighet till även om man är nybörjare, proffs, Medarbetare eller medlem. Så ALLA får väldigt gärna lägga upp bilder!
Och självklart godkänner jag även flera bilder från samma person, dock med max 3 bilder per person. 😃
Tezzla, såg att du tagit bort bilden i 5#. När jag tittade råkade jag aktivera den igen. Men antar att endast 6# är ditt bidrag? Jättefin bild. Femman borde du lägga i failbilder, sååå söt!
läste ju att det skulle visa glädje så bytte för det =)
8# Aha, men det var en gullig bild ändå! ;)
Några dagar till får denna bildtråden nu, sen är det dags för röstningstråd! Så ni som inte bidragit, bara lägg upp en bild så har ni också chans att vinna! :D
Nu ni!, Äntligen finns en röstningstråd här! Skynda er in och rösta! 😂http://jackrussellterrier.ifokus.se/discussions/548468ef8e0e744cd500339b-agilitybilds-rostning-jrt?discussions-1