Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikett: allmänt
Läst 929 ggr
Gia91an
1

Vad ska era JRT få i julklapp?

Nu är det julafton ganska så snart. God mat, klappar, och trevligt sällskap väntar er. Men hur blir det för era JRT? 

Ska ni göra något speciellt med dem på julafton? 

Ska de få några julklappar?

Ska de få någon speciell gottemat?

Berätta gärna hur ni tänkt er dagen! 🌺

tnoet
1

Vi ska först fira lite i Värmland, lite innan storhelgerna. Så där vet jag inte om det blir några paket. Mormor brukar alltid ge dem en hel falukorv inslagen i papper. ;) Själva julafton firar vi i Stockholm hos min sambos släkt. Där lär det bli paket för alla är hundfrälsta! Dessutom har jag hört husse prata lite med Doris om att det blir mellandagsshopping.. Ska bli kul att se vad storstan kan erbjuda!

Jag själv har bara fixat en varsin boll till tjejerna. Doris får en Treat & Squeak (http://images.ttcdn.co/media/i/product/11515-a224e15fc33d4fcd913bba01766332f0.jpeg?size=500) och Edda sin vanliga favvoboll Cracklehead (http://images.ttcdn.co/media/i/product/11515-ce7e3df1fae142c78f267ea576753ffb.jpeg?size=500). Båda från JW pet! :) Sen har vi gjort små julpåsar på jobbet med massa tugg i, så skaffade såklart en sån och tänkte hänga upp lite ben som smällkarameller i granen. ;)

Gia91an
0

1# Låter härligt det där med en hel falukorv alltså! ;) 

Snygga bollar med, Treat and squeak ser kul ut! Piper den också?

Vad har cracklehead för funktion? 😃

Gia91an
0

Stacey ska få en STOR typ ihålig rugbuboll. Hon har redan sett den och blev eld och lågor. Ska självklart slå in den med! 

Sedan ska hon få lite torkade lammöron med, som julgodis!

tnoet
1

Den piper ja! Och bollen Edda ska få har liksom en boll av PET-flaska i sig, så när hon biter på bollen krasar det. De ÄLSKAR verkligen det. :)

Gia91an
0

4# Spännande med krasndet hmmm. Får vi testa någon gång! :D

Jaxination
1

Jag har ingen aning om hur vår julafton ser ut. Första året då vi är en till i flocken, husse då alltså. Julklappar till hundarna har det blivit ont om, men de fick varsin sele från Hurtta som de tycker om! :)

Yax ska få en ny boll och skålar att ha hemma hos husse. :)

/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier
 / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |

Gia91an
0

6# Ny boll är aldrig fel! ;) Bäst är att få öppna den själv med! ;)

tezzla
1

Julmat och leksaker och ben får duga

[jnordstrom]
0

Sigge ska flänga runt med oss på jul, tur att han älskar att åka bil och till nya ställen. Han borde inte få någon julklapp då han käka upp sonens julkalender. .. men givetvis så får han ändå. Jag har köpt ett nytt aktivitet spel. Sen lite nya pipsaker som han gör sönder på 10 min. Julmat får han då sonen alltid delar med sig till sigge ;)