GOD JUL JRT!
Jag hoppas att ni alla kommer att ha en riktigt underbar jul! Här kommer vi ta det lugnt, äta gott och sedan har vi julspårat enligt traditionen!
Vad gör ni och hundarna idag?
God jul på er alla underbara medlemmar!❤️
Jag och Mercedes har spenderat dagen hemma hos min pappa, så har vi ätit lite gott och så var vi på långpromenad och Mercedes fick för första gången på länge springa lös och sträcka ordentligt på benen. Finns tyvärr inte något bra ställe hemma att släppa henne på.
Här har det mesta varit lugnt. då det var uppehållsväder under Julafton blev det 3 långpromenader under dagen. Jag lägger just nu lite extra tid på att bara möta hundar ute på gatan vilket går bra.
1# Skönt att kunna göra det där! Måste vara härligt att se henne fri och dessutom se att inkallning osv fungerar! :D
2# Lugnt och skönt alltså! Hundmöten är aldrig fel att träna på! Att hinna med tre långpromenader också är ju väldigt imponerande!
#3 Ja det är jätteskönt att kunna släppa henne här så hon verkligen kan sträcka på benen ordentligt. Det är även jätteskönt att inkallningen fortfarande sitter. Dock bara ute i naturen och inte i bebyggelse.
Dessutom kom det snö nu i eftermiddag så nu var Mercedes superglad. Hon älskar ju snön. Ska ta en lång promenad i snön imorgon så hon får springa lös och leka.
5# Gud vad härligt! Ja att inkallningen fortfarande sitter är ju ett bevis på att ni jobbat grundligt med det! Jättebra av er! Promenad i snön låter underbart. längtar tills jag får det med! 😃
#6 Kan ju säga att jag inte är jätteglad i snön. Det är visserligen fint men jag tycker den är lite jobbig.
Nu är vi äntligen hemma med. Det var nog mer snö här hemma än på Öland, och min lilla busunge har varit så trött hela eftermiddagen och kvällen. Har varit mycket nu de senaste dagarna och så har vi gått långpromenad och åkt buss i massa timmar. Inte konstigt att hon är supertrött.
7# Nope inte konstigt alls! Öland är väl inte ett sånt ställe det är jättemkt snö på? Blåsigt och kust. Själv kommer jag ju från Karlskrona och där är det antingen ingen snö eller alldeles för mycket. Och det är ju inte jättelångt ifrån menar jag!
Här har det kommit snö nu, jättemysigt. Fast man tröttnar fort! Stacey däremot verkar inte ens frysa. Har inte behövt några tröjor än ens. Helt sjukt! Hon har väldigt bra päls i år!
Mercedes hon fryser tyvärr i år med. Hon har visserligen bättre hull än förra året men med -13 grader blir det lite för kallt tycker hon. Då vill hon gärna ha något på sig.
9# Jo jag kan tänka mig det. Jag är faktiskt väldigt förvånad över stacey. Hon brukar inte ens vilja g ut när det är någon minus. Nu är det 18- här uppe :O