Fulaste bilden på din JRT- BILDTRÅD
Alla vet vi ju att vi har en oerhört söt ras. Men jag har upptäckt att det ibland kan vara en ovanligt ful ras också. Så jag tänkte att vi kunde samla en bildtråd med de FULASTE bilderna ni har på er hund…
Förklara gärna varför om det inte är uppenbart också! Meningen är helt enkelt att vi ska ha något roligt att skratta åt! Så¨bomba tråden med fula bilder nu!😃
Tog denna igår när jag duschade Stacey efter att hon rullat sig i bajs. Hon var INTE vacker!
Jag tog flera superfula, så här kommer en till, jag presenterar "The green eyed monster":

Ha ha så fult roliga kort! :D
Underbara bilder.. Apropå det grönögda monstret… Måste berätta att vi var ute och gick när det kom ett antal cyklister på skogstigarna runt om oss. ( dom terrängkörde.. med pannlampor mm klockan var runt 9 på kvällen.. ) dom kallade Hero en Grönögd Vampyr med väldigt finna gaddar…..

#7:ha ha!
Haha vilka snygga bilder!
Sigge är ju otroligt charmig!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Haha… Hörrni… Vi har ganska fula hundar måste jag säga. Fast på ett underbart sätt! Bara fortsätt att lägga upp de fulaste ni har! Man behöver alltid lite skratt i tillvaron! :)
13# Haha ja den var inte vacker! ;)
Molle ville inte samarbeta när vi skulle ta Fina kort…
Min vardagsblogg: www.nattstad.se/isabelle12345
Min hamsterblogg:www.hamsterplace.devote.se
//Isabelle! :)
Inte här heller…
16# Den är helt underbart ful! Tänk att så söta hundar kan göra så fula miner! :) Jag älskar verkligen den bilden. Kan inte sluta skratta! :D
19# Han ser inte snäll ut där! xD
#18: Ja han är så galet ful på den där bilden, när han annars är så fin x)
Min hund är verkligen inte vacker emellanåt. I allafall inte med mobilkameran. Jag som tänkte visa hur fin hon var i sin tröja, och så ser hon ut sähår? -.-'
24# Gud vilken underbar bild! Haha! Är du ny här förresten, känner inte igen dig eller hunden! Men jättefin är han, (trots den vackra minen!) 😃
#26 tack så mycket! Ja han är allt bra fin :) ja, jag är helt ny här! Blev överlycklig över att hittat en sida med bara massa underbara jrt!
27# Härligt! Du är varmt välkommen hit!🌺
#27 Välkommen! 🙂Härliga bilder i denna tråd!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Usch har en bild på Teemo då han kom hem från kastreringen, han såg rent bedrövlig ut. Vågar jag lägga upp den haha…
31# Klart du vågar..
Ps… ser nu att det dessutom ser ut som om jag stryper henne! 😮
33# Aomen stackare! :( Inte lätt att opereras!
35# Haha! Jättesöt! :)
37# haha ååh vad söt han var… Som ett litet troll! :D
42# jaaa verkligen! :D
44# HAHAHAHAHAH! Awesome!
puttar upp denna! :)
Putt! :D
Här kommer vårt bidrag till fulaste bilden :P
https://nouw.com/%C3%A4pplecider
Sajtvärd på Modelljärnväg
50# Haha! Underbar min!
52# haha awwwh!
Det fixar jag! 😃
Oj den blev visst sne :/
Dags att uppdatera här tror jag allt ;)
57# Haha, vilket grin! xDD Underbart!
58# Haha, jag trodde det var en grävling först, det där gråa! xD Älskar Mercedes min alltså!
60# Graciöst! xDD Åh herregud! xD
62# Där ser hon mest kraftfull ut. Och som om hon har kul! Härligt att de! :D
64#!!!! Heeeelt underbart!
Ååååh jag bara älskar denna tråden!
66# Helt underbar bild på Mercedes! Men jag hade ju INTE känt igen henne om du inte skrivit vilken hund det var! ;)
Lite piraya i min jycke, redan som valp! ;)
/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |
68" Haha! Dat min! 😂
Ååhh jag älskar denna tråden, så mycket skratt!