Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikett: foder
Läst 3641 ggr
[MikaelaR]
0

Vad utfodrar ni er JRT med?

Vad utfodrar ni er JRT med? 

Ni får gärna tipsa mig om bra torrfoder med hög kötthalt om ni vet något, jag ska köpa nytt torrfoder snart!

[Empisen]
0

Acana + Vom og Hundemat ger jag. 

Orijen hade jag rekommenderat om du absolut vill ha torrfoder. Jag trivs med Acana men blandar som sagt var ut med färskfoder.

m2studio
0

Nu min är bortskämd och inte äter sin torrfoder längre då mata honom med Valp  Hamburgare och liknande och blanda alltid torrfoder men han äter den bara ibland.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Cederström
0

Jag ger mina hundar Bizita Robur och de äter alltid, maten har hög kötthalt. Jag beställer torrfodret på internetsajt och från ett företag i Tyskland. Levereras till dörren på ca 3 dagar. Jag ger dem också 1 matsked i torrfodret av detta företagets blötmat på burk. Mina hundar äter alltid och behöver inga stora mängder med mat per dag av denna maten.

Gia91an
0

Min hund får Eukanubas Working and endurance, vilket funkar jättebra! Hon lägger på sig fint (var mager när hon kom till mig) och hon älskar den. Helt okej foder, inte högsta kötthalten, men det är det hon vill äta, så då får hon det! :)

[MikaelaR]
1

Gia vad annars har du prövat?

Gia91an
0

Standardt, robur, specific. Robur funkar, men motvilligt, specific (hade hon när jag fick henne och det äter hon inte alls), och standart var tydligen asäckligt tyckte hon! Men jag är nöjd med eukanuba faktiskt. Hon älskar sin mat, och magen funkar bra på det.

LinaK
0

Orijen får mina, har testat olika foder men aldrig varit riktigt nöjd men nu har vi verkligen hittat rätt foder känner jag.

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Gia91an
0

Måste jag byta foder igen blir det nog acana eller orijen, men då måste hon ha slutat gilla denna eller inte fungera på det längre ^^

[tk1971]
0

Robur genuine lamb & rice.

tnoet
0

Basfodret vi använder är Kingsmoor Pure Kyckling. Spannmåls- och glutenfritt, vilket är mina krav. Sen får vi lite olika foder i pris på tävling ibland, så då blandar vi ut med lite allt möjligt. Mina tjejer äter och fungerar på ALLT, och blir bara glada av variationen. Ibland lyxar vi till det med nån portion färskfoder från Mush.

Maria29
0

Bosch kyckling och Dinkel samt rester när det slaktas på gården.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

TeaOchHanna
0

Det finns ett foder som heter taste of The wild som jag gett min tik. Inget spannmål och hög kötthalt, det som jag tycker är negativt med det är att det är amerikanskt men det är en smaksak :) men min tjej är kräsen och svår att hålla i hull och det fodret åt hon men inte överdrivet bra. Det bästa enligt henne är doggy grön som hon bälgar i sig… Men doggy extra active är också gott så det får hon nu. Det är ok, hon äter bra och håller hullet vilket jag tycker är viktigast :)

MatildaTure
0

Min barfas :)

[tk1971]
0

Jag testar barf under 1 månad, sen får vi se.

tezzla
0

vom og hundemat och  lite barf och  råa ben

[Majbot]
0

barf :)

Pia B
0

Läste någon som jag uppfattade det gav sin hund fryst kött, är det OK? Vi har "malet" kött som vi alltid tinar och jag vill inte ge dem det när det är för kallt ens.

Gia91an
0

Ja folk barfar, det finns Barf i fokus här om du är intresserad. det är viktigt att ge så att hunden får i sig alla viktiga grejor, på barf iFokus kan man läsa mer om komplement!

Jaxination
1

Jag ger min äldre tik Royal Canin Sterilised, hanen gick på det också, men har gått över helt till Vom og Hundemat på honom, och trivs med det jättebra! :)

/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier
 / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |

Lord Vulcan
1

Gav min Purina Proplan. Det enda jag fick han att äta ordentligt.

Dextermattan
0

Vom og Hundemat. 😍

ShitGoose
0

Mush och Acana.

Medarbetare på Sphynx iFokus

Elcyion
0

Barf kompletterat med spannmålsfria färskfoder om vi ska åka bort alt inte hittar prisvärt kött.

Medarbetare på jack russel terrier