Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettterrier
Läst 2513 ggr
Daniella_91
1

Jack russell träff?

Hej!

Jag har en kastrerad jack russell hane som är 13 månader och skulle tycka det vore kul att anordna en jack russell träff så att hundarna får busa och leka tillsammans. Någon som känner likadant?

Cederström
0

Det hade väl inte varit helt fel. Nu får jag ju ofta chansen till detta när jag är på hundutställningar. Det skulle givetvis vara i andra sammanhang också.

[jnordstrom]
0

Det låter jättekul!

ACS_Fotograf
0

Hade varit trevligt!

MVH
Christopher
ACS Fotograf

aicifel
0

Låter kul! Vart nånstans i vårt avlånga land?!:)

TeaOchHanna
0

Det låter jättekul! Jag bor i Uppsala men har bil så kan ta mig lite längre bort :)

hekamar
0

Jag tycker också det vore kul! Jag bor i Stockholm.

Gia91an
0

Jag är med på, även om Stacey och jag håller oss avsides, men vi tittar gärna på. Det är nyttigt det med! Men som övriga sagt, var?

Daniella_91
0

Jag bor i Västerås någon här som bor i närheten?:)

Elcyion
0

Jag bor i Flen och skulle gärna ta lite lugnare promenader ihop med någon. Men precis som Gia91an och Stacey är det inte aktuellt för oss släppa släppa Ludde ihop med okända hundar. Däremot kommer de att kunna springa runt och busa när Ludde har lärt känna individen. Jag har bil om någon bor i närheten.

Medarbetare på jack russel terrier

Smilla177
0

Jag tycker det låte roligt men Smilla och jag håller oss lite avsides i början så hon får titta och inspekterar de andra hundarna. Jag bor i Stockholm.

LinaK
0

Hade varit skoj men vi bor i Småland så inte så troligt att så många bor här.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

catr.ruds
0

Hade varit kul tycker jag men bor utanför Västervik och kan inte så lätt ta mig någonstans.

tnoet
1

Om nån bor i Blekinge, helst i närheten av Karlskrona, hade jag tyckt det var jättekul att ses! Och kanske träna lite ihop. :)

Maria29
0

Bor i Boxholm (ligger nära Tranås/Småland) med en snart 2årig tik som heter Lisa.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

LouiseKW
1

Bor i Lönsboda så bor nära både Blekinge och Småland. Arbetar dessutom i Småland :)

https://nouw.com/%C3%A4pplecider

Sajtvärd på Modelljärnväg

Cederström
1

#13 Jag bor i Lyckeby och skulle gärna vilja att vi träffas och tränar något.

TeaOchHanna
0

Jag vill också bo i södra Sverige och träna med er! ;) Det blir tyvärr lite långt att pendla från Uppsala…

tnoet
0

#17 mina svärföräldrar bor i Sthlm, så det kommer nog bli x antal tävlingar däruppe den här säsongen. Då kan man ju kanske passa på! Annars kan jag vara ditt stöd när du debuterar i agility. ;)

TeaOchHanna
0

Å det låter ju toppen! :) Hör gärna av dig om du ska iväg på en tävling, kanske att jag vågar anmäla mig och den lille terrorn till samma!

tnoet
0

Lär ju bli några i värmland/närke i sommar också, så någonstans borde vi verkligen kunna sammanstråla! :)

TeaOchHanna
1

Det låter ju som det :) Jag flyttar förmodligen till Värmland i sommar efter att jag förhoppningsvis har fått ut min jägmästarexamen. Just nu letar jag som bara den efter en fortsättningskurs i agility så vi kan fräscha upp kunskaperna och utvecklas lite mer :) Så tillslut måste jag nog få modet och anmäla oss till första tävlingen!

m2studio
0

Stockholm blir bäst för mig och Toby som är tretton månader och inte kasterad.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.