Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettot-off-topic
Läst 1820 ggr
TeaOchHanna
3

De små marodörerna

Alltså det borde finnas medicinsk forskning på hur en Jack Russell faktiskt gör att man blir gråhårig och åldras i förtid… 

Idag har min donna följt med till universitetet (läser jägmästare och här får man ha med hund) och började dagen med att rymma på campusområdet… Inte för att jaga men för att hon var så jäkla exalterad över att få vara i skolan och då måste man ju hälsa på folket och visa att Tea is in the house… Därför måste man jaga bilar (har aldrig gjort det förr!!) och hälsa alla som kliver ur bilen välkommen på ett så storslaget sätt som möjligt (pussar och kramar). Sen har ju ett annat sällskap backluckan öppen i bilen så självklart hoppar man in och säger heeeej! Oh my goood där kommer ju han som brukar klia mig på cykel också, kommer snart matte ska bara hälsa… 

Matte springer efter och ropar förgäves, alla är ju så glada över att få träffa Tea så varför ska man bry sig om en tråkig kärring som ropar.

Kan tillägga att hon var lös men har alltid skött sig… Idag var bara en dag då terriern var extra lycklig (eller uttråkad?) och skulle visa världen. Tur att jag pluggar tillsammans med jägare som tycker min terrier är hur charmig som helst och som roas av mig när jag är förbannad på henne… 

Var bara tvungen att skriva av mig. Ska återgå till exjobbet nu… Vad har era terriers gjort för hyss? Kan behöva läsa om annat än sprickbildning i timmer ;)

taylor__lambert
0

åh att få plugga och ta med hunden ❤️

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Jaxination
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Ehm, jag har lite bildliga exempel på vad mina gjort!

/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier
 / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |

TeaOchHanna
1

Haha! #2 Kan du inte känna hur de gråa håren och stressrynkorna bara börjar bli fler och fler ;) ? 

#1 Ja det är världens bästa fakultet jag pluggar på! :)

Jaxination
0

3# - Jo visst dyker de upp emellanåt! ;)

/ Hanna Andersson
 / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |

catr.ruds
1

Mercedes gör inte så himla mycket hyss. Men hon har tagit sönder ett par tofflor och ett par hörlurar när hon varit själv hemma. Sedan om hon rymmer inne i ett samhälle eller en stad då måste man ju hälsa på alla och njuta av friheten så länge man bara kan.

Gia91an
0

Haha dessa hundar alltså. Stacey flyttar skor. Låter kanske inte jobbigt, men prova bara att ha skor i sängen varje dag. Inte okej.

Smilla177
0

Smilla har inte haft sånt för sig att tugga sönder saker och det är jag glad för. Det hon gör är att bita i kopplet och drar och sliter.

Jaxination
0

Juste, en av mina har tuggat sönder koppel också!

/ Hanna Andersson
 / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |

TeaOchHanna
0

#6 Jag har passat fågelhundar med jämna mellanrum varav en brukar väcka mig med min svettiga joggingsko upptryckt i ansiktet. Så vet hur jobbigt det kan vara ;)