Nu är min tid slut här!
Hejsan alla underbara medlemmar.
Som många av er märkt så har jag inte varit inne på ett bra tag, inte heller orkat lägga upp nya inlägg osv. Detta har legat som ett dåligt samvete hos mig nu ett tag, och nu tycker jag det är dags att låta någon annan ta över sajtvärdsrollen.
Jag har sedan två månader tillbaka heltidstjänst, vilket tar mycket tid, sen Stacey, och även nyinköpt häst. Summan av kardemumman är att det inte blir mycket internettid när jag väl är hemma.
Jag anmäler idag till Niklas att jag avgår, och jag vet att det finns personer som kommer att vilja ta över JRT-ifokus. Så ni kommer inte att stå utan Sajtvärd. Jag kommer titta in då och då, men då blir det för att jag vill och inte för att jag måste, vilket jag tror blir bra för alla! Tror det blir bra för sajten med att få en ny Sajtvärd. Önskar denne lycka till, han eller hon kommer att ha jättekul!
Jag säger tack för denna tiden, två år tror jag det är eller så som jag varit Sajtvärd. Jag har haft jättekul med er och har känt mig ganska nära er trots att ni är långt borta. Jag önskar er lycka till och hoppas att det går bra för er och era charmiga hundar!
Ha det bäst allihopa!
Gillian
Klart jag kommer! ;)
Livet tar vändningar! Hoppas du tittar in snart igen! :)
/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |
Ibland handlar det om att prioritera vad man skall lägga tiden på. Jag hoppas att du kommer att ha det bra med alla dina framtida göromål. Jag hoppas att du kikar in någon gång.
Söta ni är! Kommer att vara här ibland, sajten ligger mig varmt om hjärtat! Speciellt eftersom att ni alla är här!❤️
Tråkigt att läsa men jag förstår dig fullt ut! Hoppas på att få se dig här inne emellanåt iallafall :) Kram och tack för det fina jobbet du gjort med sajten.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Jag önskar dig ett stort lycka till med ditt privatliv! ❤️
Medarbetare på jack russel terrier