Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikett: om-sajten-övriga-ifokus-sajter
Läst 1256 ggr
[tk1971]
0

Sidan borttagen?

Jag kan inte längre se den här sidan i listan över de olika sidorna på iFokus. Är den nedlagd/ska tas bort?

Elcyion
0

Jag har sidan kvar under "mina ifokus-sajter", men vi står tyvärr utan Sajtvärd tills vidare.

Medarbetare på jack russel terrier

[tk1971]
0

Mjo, men folk som inte varit på iFokus tror ju att det inte finns nån sida som handlar om JRT när den är borttagen från listan.

Elcyion
0

Det ända jag vet är att gamla sajtvärden sa att ifokus-gruppen skulle annonsera att jrt behöver ny Sajtvärd. Om jag förstod saken rätt. Men jag vet inte var. Kanske skulle vara en idé att ta reda på var personer som är intresserade ansöker och sedan skicka ut massmeddelande alt posta något i de olika forumen och försöka få någon att ansöka.

Medarbetare på jack russel terrier

annia1
0

När en värd avsäger sig sin sajt så lyfts den ur nätverket om det inte finns en ny som tillträder.

Gia91an skrev denna tråd den 15 mars i år att hon skulle avsäga sig sajten.

Sen den 19 mars skrev niklas denna tråd om att sajten blivit lyft. Så om nån vill bli värd så kontakta staffan eller niklas.

Det finns ingen generell plats som iFokus annonserar ut att sajter saknar värd utan det läggs ut en tråd på den enskilda sajten.

.

LouiseKW
0

Hade gärna varit värd men känner att jag inte har den tiden just nu.

https://nouw.com/%C3%A4pplecider

Sajtvärd på Modelljärnväg

tnoet
0

Vad krävs för att vara värd?

annia1
0

Vad som krävs är först och främst att man är 18 år för man skriver avtal med iFokus och som värd är man juridiskt ansvarig för sajten.

Starta nå nya trådar då och då. Svara i medlemmars trådar. Kanske skriva nån artikel då och då. Sen hålla koll i trådar så att medlemmarna håller god ton och håller sig till de regler som finns på sajten. Och om nån bryter mot regler eller är allmänt otrevlig utdela varningar och ev ge skrivförbud. 

Finns det sen också aktiva Medarbetare så gör dom på det stora hela samma sak så då blir det inte så betungande för värden utan man delar på jobbet.

Enklast är att skriva till niklas och fråga för att veta säkert, men tror inte det är så mycket mer än det jag skrivit.

.

Gia91an
1

Hade en tjej som tänkte ta över som Sajtvärd. men det kanske hon inte gjorde? 

#6 Tnoet. Främst hålla igång sidan. Göra nya trådar. Försöka få ut nya artiklar. Ganska enkelt men tidskrävande! Och kul! Men då jag var Sajtvärd i ca två år så hade jag inte mer tid nu! :(

Haku
0

Sidan har inte vart borttagen utan aktiviteten har vart så låg att sajten vart "sovande" då syns den inte bland dem andra sajterna, höjs aktiviteten så kommer man se den igen bland dem andra sajterna!

annia1
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haku det stämmer inte. När en värd frånsäger sig sajten och den som blir att sitta som värd är "sajtvärd saknas" så lyfts den ur nätverket och syns inte i listan nertill. Niklas skrev ju själv tråden den 19 mars att sajten blivit lyft ur nätverket. Däremot när allt är färdigt och du blir värd fullt ut så ska den bli inlyft igen så att den blir att synas. 

Det du beskriver när det gäller "sovande" så fanns det förut en del till bland sajterna nertill. Att det fanns en "vilande" del där sajter med låg aktivitet hamnade. Men den delen togs bort för ett tag sen så numera finns bara en lista där alla sajter som ligger ute finns även de med noll i aktivitet. Och i skrivande stund så finns inte sajten med där nere vilket syns på min bild. Den borde legat inne där min pil pekar.

.

Haku
0

#10 Okey då vet jag. Visste inte att det var så det var nu.