Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettallmänt
Läst 2321 ggr
pernillaoscarsson
0

Jackflash Zsa Zsa Gabor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Här har vi Cippan (namnet ska snarast bytas till Stella så fort pappa ger med sig).
En liten plutt på 9 veckor med enooormt mycket bus. Tur att det inte är jag själv som ska uppfostra denna godsak då jag redan har en väldigt liten garderob med hela strumpor.

Linslus är hon också, alltså en sån där lus som helst ska sitt innanför linsen på kameran, så många bra bilder blev det inte idag, men här har vi två stycken så att vi kan få visa upp henne lite :)

catr.ruds
0

Vilken liten sötnos.  Känner igen det där med att dom ska vara inne i kameran, så gjorde min med när hon var valp.

[tk1971]
0

Jättesöt! Åh, jag minns när vi precis hämtat hem vårt lilla knyte, och om bara några månader blir hon 2 år. Hon kommer från samma ställe som din.

pernillaoscarsson
0

Lite bilder från idag :)

pernillaoscarsson
0
pernillaoscarsson
0
pernillaoscarsson
0
pernillaoscarsson
0
pernillaoscarsson
0
Elcyion
0

Sötnos!

Medarbetare på jack russel terrier

Sally&L
0

#5 Vilket charmtroll! :D Vart ar du köpt det fina röda halsbandet? :)

pernillaoscarsson
0

#10 ja visst är hon? ;) halsbandet är köpt på djurproffset men tror det finns i typ alla affärer där halsband och koppel säljs :) det är bara ett vanligt läderhalsband men visst är det fint? :D

Haku
0

Jack russell valpar ❤️
MYCKET SÖT!

[tk1971]
0

Ulrika har valpar på gång i slutet av juli. Pappan är Saltisgårdens Rocket Man, och mamman är inte dålig heller. Jag skulle hemskt gärna köpa en av de där valparna! Men tyvärr bor vi så att det nog inte vore så lyckat med två hundar.

LinaK
0

Hur söt som helst!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

pernillaoscarsson
0

Liten har blivit stor :)

Haku
0

#15 Åh sötis