Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikett: hundtillbehör-och-utrustning
Läst 2666 ggr
Jaxination
0

Hur syns ni i höstmörkret?

Är lite nyfiken på hur ni gör för att synas i mörkret! Berätta gärna vad ni använder. Kanske är de reflexväst, sele eller koppel i reflex. Visa gärna en bild!

/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier
 / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |

[Tuulikki]
0

Jag har reflexväst. Hunden har reflexväst och sele med reflexer. Kopplet är med insydd reflex eller vad man kallar det, sånt från Hurtta. Ibland har jag pannlampa också🙂

Jackie 2012
0

Vi testade 5 olika sorters hundlampor halsband med lampor i, ingen höll….. Terrier som alltid måste ligga på rygg å bitas å leka!-) fick reklamlampor på en mässa, de höll!!! Billigt och inte anpassat, men håller! Nu är de ljus show varje kväll på mörka gräsmattor. När de är 15 hundar som leker samtidigt är de göör fint!!

JackieOskyldig

[tk1971]
0

Hur vi syns? Väldigt bra, skulle jag säga! Hunden har en gul reflexväst och ett halsband med en röd liten lampa, samt en 10 cm:s gul reflex i slutet av kopplet. Jag har gula snap-on-reflexer, och sambon har likadana men med röda små dioder. Ingen missar oss.

Veronica72
0

Vi har ledhalsband, funkar super bra 😁👍

OliviaJW
0

Har ett hel reflex täcke som är köpt på arken zoo, funkar hur bra som helst och hela vovven blir reflex