Min jack russell terrier Hilda
Detta är Hilda och hon är 3 år. Hon kommer från Irland det är därför hennes svans är kuperad. Vi köpte henne när hon var 5 månader. Hon är världens undebaraste hund, väldigt busig och älskar att springa lös i skogen.. Men kan också vara väldigt gosig och ta det lugnt. Hon är med mig överallt (så länge man får ha hundar med sig dit jag går) Hon är med mig på stan, när jag åker och badar, ibland när jag är med kompisar m.m.
(Jag gjorde denna tråd för att jag kände för att presentera min lilla hund =) )
Edit : Eftersom det finns en ny tråd där man kan presentera sin hund så låser jag denna / Stephanie-D
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

Hilda hoppar och skuttar som vanligt
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

Här är den flygande hunden
/ Stephanie-D

Jag kan göra en presentationstråd för medlemmar. Men det blir inte ikväll.
Mvh Angelica
voff på er värd för jack russell terrier

Hilda badar.
/ Stephanie-D

Hilda simmar
/ Stephanie-D

#6 Tack :). Haha ja :D
/ Stephanie-D
Vilken fin flicka du har=)

#8 Tack :)
/ Stephanie-D

Hon är jättefin! 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

#10 Tack! 
/ Stephanie-D

Åh, vilken sötnos! :D

#12 Tack :)
/ Stephanie-D