Tänkte bara presentera mig och min hund!
Hejsan!
Jag är ganska ny här och tänkte presentera min hund 
Hennes riktiga namn är Blacksmith hill Dizzy Izzy, men hon kallas för Dizzy. Hon är född 7 juni 2007 och hon är en parson russell terrier (i minsta laget
).
Hon är verkligen det bästa som har hänt mig. Hon är snäll, lättlärd och följer en vart man än går.
Det som jag gör med henne är agility, spårning och det som kommer fram i huvudet på mig :) Men framför allt så håller hon mig sällskap.
Skickar med lite bilder på Dizzy också :) Ursäkta några bilder. Pälsen var inte världens finaste ett tag och när hon var blöt på vissa så stog pälsen åt alla håll 

Vilken sötnos!

Välkommen!
Du har verkligen en söt hund :)
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
Vilken sötplutta=)
Oj! Haha vad charmig hon är!
Välkommen hit!
Vilken sötnos. Hon liknar faktiskt Angelicas Ludde lite
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Välkommen!
Gud vad söt hon är din Dizzy, håller tummarna på att man får se mer bilder på henne..
Tack för alla snälla kommentarer på Dizzy :) Min lilla bushund 
Och såklart kommer ni få se mer bilder på henne.

Välkommen! Vilka fina bilder, och vilken fin hund förstås =) Den första bilden där hon är i luften var bara för söt!

Håller med dig Tatsja. Det tänkte jag också när jag såg bilden. När han är otrimmad ser han ut så där.
Mvh Angelica
voff på er värd för jack russell terrier
Hade en granne före dig som rakade sin hund på sommaren. Hon såg hemsk ut. Vet inte om du kommer ihåg henne eller sett hunden.
Väl mött, Tatsja
#12 Ja hon är min lilla hårboll :) Söt hund du har förresten :)
#13 Var det en strävhårig hund hon rakade?
Ja, men jag kommer inte ihåg rasen. Liten vit, ovanligt namn. Men rakad, såg hon ut som en gris i skinnet.
Väl mött, Tatsja