Aktivitet
Det är dålig aktivitet på sajten. Vet att Sajtvärd har fullt upp. Var i telefon med henne igår. Själv har jag inte mått bra och nätt och jämt hunnit med min egen sajt.
Är det någon som vill göra en artikel, så kontakta Sajtvärd och Medarbetare med ett pm. så kan vi lägga till er som artikelskrivare.
Det vore ju synd om denna sajt dog, bara för att ingen orkar/vill/törs skriva.
Så kom med idéer.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Håller med Tatsja. Ska försöka att sitta här oftare efter flytten. Ska flytta på lördag. Tar med mig mina två hundar.
Mvh Angelica
voff på er värd för jack russell terrier
Tycker också att denna sajt inte är så aktiv.. Vet inte hur jag ska få den att bli det heller..

Tycker inte heller att sajten är så aktiv. Och när man postar nya trådar eller liknande så får man ju inga svar, så man tappar ju nästan lusten att skriva 
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

Inte jag heller. Men vi får försöka att få den aktiv. Just nu har jag fullt upp med flytten.
Mvh Angelica
Som jag skrev i början, så har jag inte orkat vara så aktiv. Haft fullt upp att rapportera på fotboll. Vissa dagar har jag setat i över 2.5 timmar och bara skrivit rapporter. Då blir det lätt att jag bara kollar mina inlägg lite och sen är det utgångsdags för Tatsja.
De gångerna hinner jag inte med att kolla runt på andra sajter och jag orkar inte heller. Det är ju så att man är sin egen sajt trogen först, sen de som man är Medarbetare på. Missförstå mig inte nu. Anser att alla sajter är viktiga. Men den jag är värd för kommer ju först. Så är det för alla värdar.
Hoppas att aktiviteten ökar lite nu, så vi inte får problem
Ha en bra dag
Väl mött, Tatsja

Jag har nu fått igång internet. Ska köpa batterier till min kamera nästa fredag så jag kan börja att ta bilder igen på Lady och Kiara. De ligger mest nu i min säng då jag plockar med mina kartonger. Har snart kommit i ordning.
Mvh Angelica
Vad bra att du kommit igång. Flytten klar? Du får ringa och meddela telefonnummer till mig. Slarvmaja
Väl mött, Tatsja

Jag har lite små plock kvar. Du når mig på teliamobilen
Mvh Angelica
Okey. Men ge mig nytt hemnummer senare om du ska ha det.
Väl mött, Tatsja

Blir inget nytt hemnummer. Men man kan nå mig på pappas nummer. Du kan få det senare.
Mvh Angelica
Okey. Tack vännen. Hälsa flickorna och vovvarna
Väl mött, Tatsja