Vilka trix kan din hund?
Vilka trix kan din hund?
Min hund kan sitt, ligg, give me five, snurra runt, gå och lägg dig i korgen, kom hit (om man nu kan kalla det trix :P), hon kan gå runt mina ben och mellan och hoppa över mitt ben (jag vet, det låter konstigt men om ni såg en video på det så skulle ni fatta hur jag menade), skall och lite annat.
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
Hugo kan: **Sitt, ligg, sidan, tass, varsågod, hopp, nej & inkallning.
**
Nemo kan: Sitt, ligg, lägg dig, stå, hoppa över i stort sätt allt, tass, snurra & inkallning.
Tror inte jag missat något ^^

Mina kan bara sitt. Ni är duktiga. Ska träna mina mer.
Mvh Angelica
voff på er värd för jack russell terrier
Ge tass och lägga sig ner. Sen göra som "flickorna i Lissabon". Massa sattyg kan hon också. Fråga bara angelica.
Stå på köksbordet när någon har glömt nåt. Det är ett trix denna tasmanska djävul kan.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Jag använder mig av ord, kropsspråket och olika knäppningar eller ljud med munnen beroende på vad jag vill att hon ska göra. Men med allt kan hon:
sitt, ligg, bak ben, sitt fint, hoppa, kom hit, gå bort (då menar jag att hon ska springa bort några meter och sen vända sig om och titta på mig), varsågod, nej, tass. Hon håller på att lära sig rulla runt men det går inte så bra :)
Sen har jag ju olika komandon till agilityhinder eller om hon ska spåra m.m.
Detta är inget jag har tränat henne på men säger jag "vad vill du dizzy" så visar hon genom att antingen ställa sig vid ytterdörren för att få komma ut eller vid godisskålen för att få mat eller bli tränad. min knäppis!