Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettsjukdomar-hälsa
Läst 2418 ggr
angelica75
0

Peppearkaksdeg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är pepparkaksdeg farligt för hundar? ;Min dotter hade lagt en liten deg klump på mitt sängbord….nu när hon skulle ta den var den borta. Har pratat med henne att man inte kan lägga något där som är ätbart. Hon kan lägga macka eller godis där också. Kag har sängen i vardagsrum/matrum/datarum

Bor trångt

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

Tatsja
0

Ring veterinär och fråga. Sen håll ett extra öga på henne och se hur hon reagerar. Min Tatsja får bara väldigt lös mage. Men hon är ju van att äta både det ena och det andra.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

angelica75
0

Det gick bra.

Mvh Angelica

Tatsja
0

Vad skönt. Men kolla med vet och se vad de säger

Väl mött, Tatsja

angelica75
0

Ska göra det.

Mvh Angelica

Tatsja
0

Meddela gärna vad de svarade. Glömde ju fråga dig igår, när du var här.

Är barnen n7fikna? Eller är du mest? På klapparna alltså. Jag har inte gluttat, utan ställt in dem i garderoben, Ska be Andreas slå in dem så jag inte ser vad det är.

Väl mött, Tatsja

Bullan
0

Pepparkaksdeg är inte farligt för hundar… de kan bli lösa i magen, men värre än så brukar det inte bli.

Däremot BULLDEG kan vara väldigt farligt!!!

Det bildas ren alkohol i kroppen av bulldegen och de kan bli rejält alkolholförgiftade. Får de i sej det bör man kontakta veterinär omg.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Tatsja
0

Bulldeg är inte bra för oss människor heller. Den gäser i magen. Pepparkaksdeg får man bara ont i magen av

Väl mött, Tatsja

Bullan
0

#7 nä, och inget gott hellerTungan ute Men vi människor riskerar inte att dö i alkoholförgiftning av detFlört

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Tatsja
0

#8 kände några som alltid skulle ha kanterna i bullbaket. Sen åt de degen som den var. Att de hade magont, gjorde inget.

Väl mött, Tatsja