Jack russell terrier iFokus

Jack russell terrier

Etikettaktivering
Läst 1709 ggr
[[Blandrasen]]
0

Agilitytävlingar.!

Hej jag heter Pernilla och är 12 år.

Jag har en jack russel terrier som är 2½ år gammal.

Han och jag har nu tävlat i agility i 1 år. Vi är fortfarande i klass 1 utan en endaste pinne.Jag skulle vilja veta om det är några fler unga personer som tävlar i agility med jrt hundar.

angelica75
0

Jag är snart 35 men har ännu inte provat på agility med mina jrt

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

empan-hampus
0

Jag är 15, jag spårar bara med mina hundar :)

[[Blandrasen]]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Spår är bra för hundar önskade att jag hade lite mer intresse för det min hund älskar och spåra och min pappa tycker att jag ska spåra mer men det är inte så konstigt att han tycker det eftersom att han tävlar i spår med sin schäfer.Ska gå på en Pussellkurs med massor av aktiviteter en helg och se om jag kan få upp intresset för spår och lydnad då jag vill men jag kan inte göra det när jag tycker det är tråkigt

Men jag tycker du ska prova agility det är roligt.

Just nu håller jag på och sätter ihop ett fresstyle program ska försöka  börja tävla i det till hösten.

[Empisen]
0

#3 Har prövat på agility med Hugo, känns inte som om det är hans grej.. Min andra hund däremot skulle jag kunna köra med Glad

AnnicaL
0

Hemi och jag har börjat träna agility nu i vinter! Men det dröjer nog innan vi vågar oss ut på tävlingsbanorna, tar nog en stund innan vi har tränat tillräckligt för det, och sen ska man våga oxå…!Flört Men vi har väldigt kul, Hemi tycker det är toppen!!

Jag är snart 25.

AnnicaL
0

#3 Vilken häftig bild!!!

Hannasjessie
0

Jag är 15 och tränar agility, planerar att debutera nästa vår :)

Mvh Hannasjessie. :)

| - Russellbus.se
| - Agility, Lydnad, Rallylydnad, Viltspår_ 

[Emma-Rhino]
0

Lycka till! Lägg gärna ut bilder =)